Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدایی گفت: سعی داریم با کمک سرمایه گذاران علاقمند به حوزه هنر در کرمان یک شهرک سینمایی تاسیس کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از   راه آرمان؛ ظهر امروز مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی “راز ناتمام” ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان برگزار شد.

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان در این مراسم گفت: استان کرمان دارای ظرفیت های بالایی در ابعاد مختلف است که متاسفانه به درستی در کشور معرفی نشده است از جمله ظرفیت انسانی چون شهید سلیمانی و باهنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در دوره های گذشته در معرفی قهرمانان استان کرمان کم کاری شده است البته در حال حاضر ۵۲ مستند شهید را با تفاهم بنیاد شهید استان کرمان برنامه ریزی شده تا یکسال و نیم آینده آماده شوند.

کرمان قطب تولید انیمیشن و تله فیلم در جنوبشرق کشور است

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان افزود: تا کنون ۷ مستند برای شهدای مدافع حرم، ۲۰ مستند برای سرداران شهید این دیار توسط صدا و سیمای استان کرمان کار شده است.

علیرمضانی با اشاره به این که کرمان ام القری مقاومت است، عنوان کرد: این واقعیتی است در مورد استان کرمان و گلزار شهدای کرمان گواه این واقعیت است.

وی توضیح داد: صدا و سیمای استان کرمان به غیر از فعالیت های روتین روزانه،  هفت مستند در دست ساخت دارد، ۲ تله فیلم تایید شده و ۵ مجموعه انیمیشن و سریال شهید باهنر(راز ناتمام) در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در دست ساخت دارد.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان بیان کرد: : در سال آینده انبوهی از تولیدات مرکز کرمان روانه شبکه های سراسری می شود و ما در سال ۹۶ حدود ۵۰۰ دقیقه انیمیشن تحویل دادیم و کرمان تبدیل به قطب تولید انیمیشن و تله فیلم در جنوبشرق شده است.

علیرمضانی عنوان کرد: تصویربرداری سریال « راز نا تمام» از امروز آغاز می‌شود و خوشبختانه تاکنون  ۵۰ درصد منابع مالی این سریال تامین شده است.

شهرک سینمایی در کرمان با کمک سرمایه گذاران متخصص ایجاد می شود

در ادامه محمدجواد فدائی استاندار کرمان گفت: سریال ” ناتمام” یک تولید فاخر و ملی است که داراری چند ویژگی ارزشمند و مهم است که به دلیل این ویژگی ها باید حمایت کنیم تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: اولین ویژگی سریال  “راز ناتمام”  معرفی یک الگوی رفتاری است به این معنا که  می تواند الگو و سرمشق برای نسل جوان و همه ما باشد ؛  اصولا در علم تربیت و به ویژه در تعالیم قرآنی به اینکه انسان ها الگو و سرمشقی برای زندگی خود داشته باشند، تیک روش تربیتی است.

استاندار کرمان عنوان کرد: روش زندگی پیامبر باید الگوی روش انسان ها باشد چرا که انسان باید برای انجام کار نمونه ای نداشته باشد، نمی تواند به خوبی انجام دهد.

فدائی  به ویژگی دوم سریال ” راز ناتمام ” اشاره کرد و توضیح داد: حفظ تاریخ ویژگی دوم ساخت این سریال است و از انجا که استان کرمان یک استان فرهنگی است بنابراین باید این تاریخ را با فیلم حفظ شود.

وی با بیان این که نخستین سینمای کشور در کرمان بوده است، عنوان کرد: با ساخت سریال “راز ناتمام” به ارتقاء هنر کمک می کنیم چرا که این اتفاق یک تجربه جدید است و از این طریق صنعت هنر و نمایش توسعه داده می شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: دنبال این هستیم با کمک سرمایه گذاران متخصص و علاقمندان این حوزه، شهرک سینمایی در کرمان ایجاد کنیم و در این زمینه دو نقطه بررسی شده  و احداث این شهرک می تواند به تهیه فیلم و سریال ها در استان سرعت بدهد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: صدا و سیمای استان کرمان کمک سرمایه گذاران شهرک سینمایی راز ناتمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • این داروها عامل میگرن هستند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان