Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

زنیت باخت، نوار گلزنی سردار پاره شد

از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه، زنیت در خانه دینامو مسکو به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار بسیار پربرخورد بود و سانچیچ دقیقه ۴۰ موفق به گلزنی شد.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت، اما نتوانست مانند هفته‌های گذشته به روند گلزنی‌های خود ادامه دهد. زنیت با وجود این شکست با ۱۲ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد.

تیم بکام با حقوق کمتر ستاره بارسا را می خواهد

باشگاه اینترمیامی تمایل دارد لوئیس سوارز را به خدمت بگیرد، اما برای این انتقال شرطی دارد.

نشریه «ایندیپندنت» مدعی شد، حقوق لوئیس سوارز در باشگاه بارسلونا هر هفته ۴۵۰ هزار یورو بوده که باشگاه اینترمیامی نمی‌تواند چنین حقوقی پرداخت کند. گفته می‌شود اگر سوارس رضایت بدهد حقوق کمتری دریافت کند، اینترمیامی شانس زیادی برای جذب او خواهد داشت.

ریوالدو: مطمئنم تیاگو سیلوا در چلسی موفق خواهد شد

هموطن تیاگو سیلوا یعنی ریوالدو اعتقاد دارد که این مدافع برزیلی می‌تواند در چلسی موفق شود. ریوالدو در این باره گفت: " در سن 35 سالگی تیاگو سیلوا قراردادی دو ساله با چلسی امضا خواهد کرد و من مطمئن هستم که او در آنجا خوب عمل خواهد کرد چرا که او یک مدافع عالی و با تجربه بسیار زیاد محسوب می شود.

فکر می‌کنم که هنوز هم تیاگو سیلوا پیشنهادهای زیادی دارد. او می‌تواند عملکرد خوبی را در چلسی ارائه دهد و به نوعی رهبر تیم جوان فرانک لمپارد باشد."

چیلول: با تماشای بازی های اشلی کول بزرگ شده ام

بن چیلول بعد از قطعی شدن حضور در چلسی در این باره گفت: " من با تماشای بازی اشلی کول بزرگ شدم بنابراین می دانم که او در اینجا چه احترامی را با خود به همراه داشته است. این دلیل بزرگی بوده که باعث شد من به اینجا بیایم. من هنوز جوان هستم اما در عین حال می‌خواهم حرفه ای مثل او در چلسی را برای خودم تکرار کنم.
بن چیلول در ادامه گفت: "هیجان زیادی از پیوستن به چلسی دارم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. بی صبرانه منتظر بازی کردن در این تیم جوان و کار کردن با فرانک لمپارد هستم. به طور قطع ما در رقابت‌های فصل آینده برای کسب جام ها تلاش خواهیم کرد."

مقصد آینده ماسیمیلیانو آلگری مشخص شد؟

گفته می‌شد با توجه به اختلاف پیش آمده بین آنتونیو کونته و سران باشگاه اینتر، احتمالا مقصد آینده آلگری نراتزوری خواهد بود اما نهایتا طی روزهای گذشته باقی ماندن کونته در جوزپه مه آتزا قطعی شد.

حالا در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده ماسیمیلیانو آلگری گزینه محبوب سران باشگاه فرانسوی محسوب می‌شود و آنها قصد دارند توماس توخل را برکنار و این ایتالیایی را روی نیمکت تیم شان بنشاند.
این در حالی است که توخل در فصلی که گذشت تمام جام های داخلی را با پاری‌سن‌ژرمن درو کرد و حتی با این تیم به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافت.

ستاره اروگوئه ای و رد پیشنهاد هم بازی شدن با رونالدو

با توجه به پایان قرارداد ادینسون کاوانی با باشگاه پاری سن ژرمن، این ستاره اروگوئه ای بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود. طی هفته های گذشته گفته شد که بنفیکا محتمل ترین گزینه برای کاوانی خواهد بود اما نهایتاً این انتقال به دلیل مسائل مالی برهم خورد.

حالا و در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که مهاجم اروگوئه ای پیشنهاد قهرمان سری آ یعنی باشگاه یوونتوس را رد کرده است. کاوانی پیش از این در سری آ برای ناپولی در 138 بازی، 104 گل به ثمر رسانده بود و یکی از بازیکنان محبوب تاریخ این باشگاه ایتالیایی محسوب می‌شود.

در واقع اسکای مدعی شده که ادینسون کاوانی به دلیل علاقه به باشگاه ناپولی و هوادارانش، پیشنهاد باشگاه یوونتوس که به نوعی رقیب ناپلی ها محسوب می شود را رد و اعلام کرده که راهی این تیم نخواهد شد؛ کاری که پیش از این بازیکنی مثل گونسالو ایگواین خلاف آن را انجام داده بود تا به یک فرد منفور در بین هواداران ناپولی تبدیل شود.

بهترین گزینه برای لیونل مسی از نگاه ریوالدو

در روز های اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی به سران این باشگاه درخواست جدایی داده است؛ خبری که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و طی ساعات گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره مسی به تیتر یک تمام مطبوعات و خبرگزاری ها تبدیل شده است.

همچنین گفته می شود که باشگاه منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده لیونل مسی خواهد بود و به نظر می رسد که خود این فوق ستاره آرژانتینی نیز با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم، مایل به نهایی شدن این انتقال است.

حالا و در همین رابطه اسطوره باشگاه بارسلونا نیز مدعی شده که منچسترسیتی بهترین گزینه برای مسی خواهد بود. ریوالدو در این باره گفت: " منچستر سیتی می تواند بهترین گزینه برای باشگاه بعدی لیونل مسی باشد. او 33 ساله شده اما کیفیت و استعدادش کاملاً غیرقابل انکار است. فکر می کنم که او چند سال دیگر در اوج باقی خواهد ماند. مسی می‌تواند به سرعت درخشش خود را در انگلیس آغاز کند.

از طرفی پپ گواردیولا نیز کاملاً با توانایی های لیونل مسی آشناست و می‌تواند راه حلی مطمئن و سریع برای حضور او در ترکیب و گرفتن بهترین نتیجه از این بازیکن پیدا کند. من حتی تصور می‌کنم که گواردیولا تیمش را حول محور مسی می سازد."

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان زنیت سن پترزبورگ اینترمیامی چلسی اینتر پاری‌سن ژرمن ناپولی یوونتوس بارسلونا منچسترسیتی لوئیس سوارز ریوالدو تیاگو سیلوا بن چیلول

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان زنیت سن پترزبورگ اینترمیامی چلسی اینتر پاری سن ژرمن ناپولی یوونتوس بارسلونا منچسترسیتی لوئیس سوارز ریوالدو تیاگو سیلوا بن چیلول محسوب می شود تیاگو سیلوا اروگوئه ای لیونل مسی مدعی شده مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!