Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:31:29 GMT

۱۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی در هرمزگان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۹۶۶

۱۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی در هرمزگان توزیع شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی در بین نیازمندان استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: همان طور که هم وطنان و هم استان‌های گرامی مطلع هستند امسال به جهت ویروس کرونا شرایط و جزئیات برنامه‌های بصیرت عاشورایی و سوگواره عزای امام حسین علیه السلام دچار تغییرات بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلماجرای طرح شمیم حسینی در گلستان؛ 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شدآغاز رزمایش «شمیم حسینی» در امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویر

وی افزود: با تدبیر انجام شده از سوی اوقاف استان هرمزگان تا به امروز اقدامات خوب و متناسب با وضعیت فعلی جامعه اتخاذ شده و اقداماتی در حوزه بسط و گسترش عزای امام حسین در فضای مجازی آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: به همین جهت کانال‌هایی در فضای مجازی برای تمام بقاع متبرکه در نظر گرفته شد و همچنین با بارگیری 70 مبلغ در حوزه فضای مجازی این مبلغین در خدمت بقاع متبرکه هستند و به عزاداران ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در 2 سال گذشته اوقاف طرحی با عنوان شمیم حسینی در مجموع امام زادگان و بقاع متبرکه در قالب طرح بصیرت عاشورایی انجام می‌داد که رونق نیز یافته بود.

حجت الاسلام مهدیان گفت: این طرح به امورات اجتماعی و مواسات و همدلی و کمک به هیئات مذهبی می‌پرداخت، در سال گذشته در استان کارهای خوبی در این زمینه انجام شد و کمک‌هایی جمع آوری شد.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود شرایط خاص کرونایی، تاکنون 1 میلیارد تومان از سوی واقفان خیراندیش در راستای طرح شمیم حسینی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله اجتماعی حال حاضر بحث مواسات و همدلی است که خوشبختانه در استان نهادینه شده و از این رو ما نیز با صرف 500 میلیون تومان و با تهیه 1500 بسته معیشتی این اقلام را در بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین بسته‌های بهداشتی نیز آماده شده و در اختیار هیئات مذهبی قرار خواهد گرفت و امیدواریم این روند همدلی و مواسات در استان هرمزگان استمرار یابد.

انتهای پیام/864/ ع

R7555/P/S6,58/CT1 بیشتر بخوانید... ۶۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در رشت توزیع می‌شود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات استان سمنان توزیع شد ملت ایران در رزمایش مواسات در دنیا سرافراز شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۶۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در رشت توزیع می‌شود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات استان سمنان توزیع شد ملت ایران در رزمایش مواسات در دنیا سرافراز شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۳ آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم ۴ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۵ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۶ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن تلاش آمریکا درباره بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل نافرجام است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات رزمایش مواسات بسته معیشتی طرح شمیم حسینی استان هرمزگان شمیم حسینی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : سال گذشته ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند و امسال هم بنا داریم بیش از ۱۵۰۰ نفر دیگر را جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در کرمانشاه، با بیان اینکه بیش از ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و… برای برگزاری در هفته معلم در استان تدارک دیده شده، اظهار کرد: می‌خواهیم فضای شهر و استان در این هفته به‌گونه‌ای باشد که معلم‌ها تکریم شوند.

وی با بیان اینکه ارتقای مقام و منزلت معلم را در برنامه استان داریم، افزود: هفته معلم فرصتی است که بیشتر قدردان معلم‌ها باشیم، وگرنه در همه روزهای سال باید معلم ها را تکریم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم، اعزام معلمان نمونه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از معلمان نمونه استان، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان فرهنگی و … از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم در کرمانشاه است.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: هم اکنون نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

محمدی با بیان اینکه قرار شده الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین در یک برنامه سه ساله در همه مدارس پیاده شود، گفت: مهر ماه امسال این الگو در ۲۰ درصد مدارس دولتی اجرا خواهد شد و در سال تحصیلی بعد ۴۰ درصد و سال بعد از آن هم ۴۰ درصد دیگر مدارس زیر پوشش این طرح خواهند رفت.

وی ادامه داد: مهر ماه امسال همچنین قرار شده ۵۰ درصد مدارس غیر دولتی و خاص هم بر اساس الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با اشاره به فعال شدن قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر با نگاه محرومیت زدایی در مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: از جمله اقداماتی که از قبل فعال شدن این قرارگاه در استان انجام شده می‌توان به تجهیز مدارس به امکانات ورزشی، تجهیز ۳۰ میلیارد تومانی هنرستانهای مناطق محروم، برنامه‌ریزی برای جمع آوری مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز و … اشاره کرد.

وی تقویت مدارس دولتی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا مدارس دولتی را به لحاظ فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و … تقویت کنیم؛ در این راستا می‌خواهیم معلم‌های برتر استان نیمی از موظفی خود را در مدارس دولتی تدریس کنند تا همه دانش‌آموزان فرصت برخورداری از معلم‌های برتر را داشته باشند.

محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بالا بردن معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان، گفت: سال گذشته رشد حدود سه پله‌ای معدل دانش‌آموزان در امتحانات نهایی را در استان شاهد بودیم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم ظرف امسال و سال بعد حداقل دو نمره به معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان اضافه شود.

وی ادامه داد: در تلاشیم با افزایش کیفیت آموزش و نیز برگزاری امتحانات شبه نهایی، کیفیت آموزش را ارتقا داده و معدل دانش آموزان استان را بالا ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به برنامه توزیع توازن رشته‌ای داشت و گفت: در تلاشیم دانش‌آموزان متوسطه دوم را به سمت تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای، کار دانش، ریاضی و انسانی ببریم.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به روند ترمیم معدل داوطلبان آزمون سراسری داشت و گفت: داوطلبان متقاضی ترمیم معدل شامل دانش‌آموزان سال گذشته و بزرگسال و پشت کنکوری‌ها با مراجعه به سامانه آموزش و پرورش می‌توانند در جهت ارتقاء معدل دروسی که می واهند، اقدام کنند.

محمدی با اشاره به تاثیرگذاری معدل در قبولی دانش‌آموزان استان در آزمون سراسری، گفت: با توجه به تاثیرگذاری بالای معدل امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان در آزمون سراسری از امسال همه امتحانات پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش در استان داشت و گفت: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شده و امسال هم بنا داریم بیش از ۱۵۰۰ نفر دیگر را جذب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به آغاز اجرای پروژه مهر از بهمن ماه سال گذشته در آموزش و پرورش استان داشت و گفت: هدف از اجرای این پروژه این است که شرایط را به‌گونه‌ای مهیا کنیم که اول مهر هیچ مدرسه‌ای در استان بدون معلم و هیچ معلمی بدون کلاس نباشد.

کد خبر 749187

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی