Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری در دستور کار هیئت مدیره باشگاه قرار نمی‌گیرد.

به گزارش مشرق، هادی زبده شیرکوهی درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبل از بازی با سپاهان، در هتل صحبت‌هایی انجام دادیم و فرهاد مجیدی هم به صحبت‌ها گوش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که با بازگشت احمد سعادتمند از ایتالیا، برخی رسانه‌ها خبر بازگشت استراماچونی را داده‌اند، در صورتی که او نمی‌تواند برگردد.

وی افزود: من به همراه اسماعیل خلیل‌زاده، حجت نظری و احتمالا مهدی عبدیان از استعفای مجیدی بی‌خبر هستیم، یعنی حداقل من، خلیل‌زاده و نظری بی‌خبریم. اگر مجیدی استعفایی هم بدهد، استعفایش در دستور کار جلسه هیئت مدیره قرار نمی‌گیرد. مجیدی چیزی را رسما اعلام نکرده است، ضمن اینکه باید ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه چیزی به او گفته‌اند که باعث ناراحتی‌اش شده است.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: تأکید می‌کنم استعفای مجیدی در دستور کار هیئت مدیره قرار نمی‌گیرد، چون او باید باشد و به کارش ادامه دهد. ما پس از بازی فینال جام حذفی برای ادامه همکاری با مجیدی با او صحبت خواهیم کرد.

زبده‌ شیرکوهی در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای با استراماچونی برای بازگشت به استقلال انجام شده است، گفت: اصلا مذاکره‌ای نبوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش برای مذاکره با مجیدی بعد از فینال جام حذفی چیست، گفت: پس از بازی فینال حذفی با مجیدی صحبت می‌کنیم. سازمان بازرسی جذب مربیان و بازیکنان خارجی را محدود کرده است. وقتی محدودیت قانونی داریم، باید از داخلی‌ها استفاده کنیم. فرهاد یکی از مربیان داخلی است و باید ببینیم اصلا با ما همکاری می‌کند یا نه.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فرهاد مجیدی استقلال آندرا استراماچونی هیئت مدیره استقلال استعفا فرهاد مجیدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند