Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@10:15:56 GMT

آغاز رسمی پیش تولید سریال راز ناتمام ویژه شهید باهنر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۳۸۶

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان خبر داد.

"احمد علیرمضانی" صبح امروز ششم شهریورماه مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: کرمان استان زرخیز و با ظرفیت های مختلف است اما معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از قابلیت های استان کرمان نیروی انسانی است که از جمله این نیروهای شاخص شهید باهنر، شهید سلیمانی و ... هستند تصریح کرد: نیروهای شایسته ای در استان کرمان در دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد که قبور هر کدام از این شهداء قبله حاجات است اما متاسفانه در معرفی این قهرمانان کوتاهی کرده ایم.

علیرمضانی بیان کرد: براساس تفاهم با بنیاد شهید استان، در حال حاضر تولید ۵۲ مستند شهید را برای یک سال و نیم آینده در دست اقدام داریم و درباره شهدای مدافع حرم هفت مستند و درباره سرداران ۲۰ مستند کار شده اما ظرفیت خیلی بیش از این است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: به جز کارهای معمول، هفت مستند در دست ساخت داریم، چهار تله فیلم تائید شده و پنج انیمیشن در حال تولید است و سریال شهید باهنر(راز ناتمام) در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای ساخته خواهد شد.

وی افزود: در سال آینده انبوهی از تولیدات مرکز کرمان روانه شبکه های سراسری می شود و ما در سال ۹۶ حدود ۵۰۰ دقیقه انیمیشن تحویل دادیم و کرمان تبدیل به قطب تولید انیمیشن و تله فیلم در جنوبشرق شده است.

علیرمضانی بیان کرد: شهید باهنر وزیر و نخست وزیر کشور بوده اما کار فاخری درباره ایشان تولید نشده و یک نقص برای ما بود که بحمدلله با تلاش دوستان، به این مرحله رسیدیم و بخش عمده فیلمنامه (سریال راز ناتمام) نوشته و بازیگران انتخاب شدند و این سریال لوکیشن هایی در خارج از کشور دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: ۵۰ درصد منابع تولید سریال راز ناتمام توسط استان کرمان تامین اعتبار شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: تولید سریال شهید باهنر راز ناتمام مرکز کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد