Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرازی از انعقاد تفاهمنامه خدمات شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با سازمان منطقه آزاد اروند برای رفاه حال شهروندان آبادان خبر داد و گفت: امیدوارم با این اعتبار بتوانیم قطعات مورد نیاز خدمات موتوری و اتوبوس‌های شهری از رده خارج را تامین کنیم.

«محمودرضا شیرازی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به منابع مورد نیاز برای توسعه و پیشرفت پایدار و همچنین راه‌های پیش رو برای رفاه حال شهروندان اظهار کرد: طی سه ماه گذشته در حال اورهال شهر و بازگشت به شکل طبیعی خودش هستیم؛ با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و درآمد شهرداری کار سختی پیش رو داریم که اگر ادارات مطالبات ما را سریع‌تر بدهند قطعاً روند توسعه شهر را معطل نخواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار آبادان افزود: در راستای رفاه حال شهروندان در حوزه خدمات شهری تفاهم ‌نامه‌ای با منطقه آزاد اروند با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال منعقد شده تا بتوانیم قطعات مورد نیاز خدمات موتوری و اتوبوس های شهری را تامین کنیم و خودروهایی که از رده خارج شدند را با احیا توسط واحد موتوری به چرخه خدمات‌دهی بازگردانیم.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت پروژه‌های ناتمام چند سال اخیر شهرداری آبادان عنوان کرد: اهم این پروژه‌ها دو مورد ساحل‌سازی اروند و پروژه روکش آسفالت 30 متری ذوالفقاری بود که پیگیری کردیم. متاسفانه هر دو پروژه مسائل قانونی داشتند که آنها را رفع کرده‌ایم.

 

شیرازی اضافه کرد: پیمانکار پروژه ذوالفقاری تجهیز کارگاه کرده است و نظر کارشناسان این بود که از فرعی‌ها شروع به آسفالت شود و بعد خیابان 30 متری که این کار در حال انجام است.

 

وی تصریح کرد: در پروژه ساحل‌سازی اروند مشکل اصلی ما قرارگاه کربلا و مرزبانی است که از لحاظ امنیتی مواردی را مطرح کرده‌اند هر چند سردار خادم سیدالشهدا قول همکاری و مساعدت را دادند تا با رعایت و پیش‌بینی موارد امنیتی فعالیت این پروژه از سر گرفته شود.

 

شهردار آبادان همچنین به مسئله آسفالت معابر شهری اشاره کرد و اذعان داشت: ما کارخانه آسفالت را راه‌اندازی کردیم هر چند قبل از ما 25 میلیارد ریال قیر خریداری شده بود که چک برگشت خورده عدم پرداخت آن به بنده رسیده است؛ بخش اعظم این قیر به پیمانکار های طلبکار بخشیده شد که کار واقعاً اشتباهی بود.

 

وی ابراز کرد: متاسفانه این قیر رفته و ما مانده‌ایم با بدهی 25 میلیارد ریالی به شرکت نفت پاسارگاد که 10 میلیارد ریال آن را پرداخت طی این مدت کوتاه پرداخت کردیم تا شرکت پاسارگاد نیز مقداری قیر در اختیار ما قرار دهد، متاسفانه چک‌های خرید این قیر برگه خورده و برای حساب‌های ما مشکلات ایجاد کرده است، اما امیدواریم هر چه سریع‌تر آن را برطرف کنیم.

 

شیرازی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات نخاله‌های دپو شده در تانک فارم خاطر نشان کرد: قبول دارم که وضعیت تانک فارم و نخاله‌های ساختمانی رها شده بسیار آزاردهنده است که متاسفانه منطقه سه ما در محاصره این زمین 250 هکتار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه مالکیت زمین تانک فارم به نام سازمان منطقه آزاد اروند صادر شده است ادامه داد: در این زمینه با منطقه آزاد اروند مکاتباتی داشتیم و اعلام کردیم که باید به وضعیت تانک فارم رسیدگی کنند؛ هدف ما این است که کمک کنیم هم نخاله‌ها جمع‌آوری شود و هم دیوارکشی در این خصوص صورت بگیرد.

 

شهردار آبادان یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی خودروها و بولدوزرهای نخاله بردار، خودمان بسترهای لازم را برای دیوارکشی تانک فارم ایجاد کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه ساحل سازی رفاه شهروندان خدمات موتوری شهردار آبادان پروژه های ناتمام بدهی شهرداری منطقه آزاد اروند انعقاد تفاهم نامه همکاری آسفالت خرید منطقه آزاد اروند میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان