Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: هشت پروژه بزرگ استان از مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری ذیل طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شد.

علی رسولیان افزود: این پروژه‌ها مربوط به کارخانجات نساجی کاشمر، آذرمینای جام، پارت گوال گیتی، گروه صنعتی پارت لاستیک، شرکت پترو طرح پارس، فرآورده‌های دیرگداز، فولاد تربت‌حیدریه و نیروگاه برق راشد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مقرر شد در صورت رفع مشکل سهامداران پروژه کارخانجات نساجی کاشمر و نیز اقساط ارزی سررسید شده، تسهیلات مورد نیاز آن معادل هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت توسط این بانک در چارچوب ضوابط و مقررات پرداخت شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین مدیر عامل بانک صنعت و معدن قول مساعدت داد پس از شروع به کار پروژه "آذر مینای جام" در فریمان، مابقی تسهیلات سرمایه در گردش مصوب توسط این بانک بررسی و در چارچوب ضوابط و مقررات پرداخت شود.

وی افزود: در مورد پروژه "پارت گوال گیتی" در سبزوار با توجه به اینکه درخواست تسهیلات متقاضی توسط بانک صنعت و معدن مشروط به تامین سهم الشرکه ۵۰ درصدی (معادل ۲ هزار میلیارد ریال) از سوی دو طرف پذیرش شده است، در این دیدار مقرر شد ادامه فرآیند پرداخت تسهیلات نیز توسط بانک صنعت و معدن تکمیل شود.

رسولیان ادامه داد: با توجه به پذیرش کلیات پروژه گروه صنعتی پارت لاستیک در مشهد توسط بانک صنعت و معدن مقرر شد، درخواست تسهیلات متقاضی معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت، پس از ارایه مدارک و مستندات لازم از سوی سرمایه‌گذار توسط بانک صنعت و معدن بررسی شود.

وی گفت: همچنین در مورد پروژه شرکت پترو طرح پارس در نیشابور مقرر شد در صورتی که ۵۰ درصد منابع مورد نیاز پروژه توسط متقاضی تامین شود، درخواست تسهیلات متقاضی معادل ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت توسط بانک صنعت و معدن بررسی شود.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: باتوجه به پذیرش پروژه فرآورده‌های دیرگداز در گناباد و اقدامات انجام شده در بانک صنعت و معدن مقرر شد اقدام لازم به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات مصوب پروژه معادل هزار میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن انجام گیرد.

وی دو پروژه مجتمع فولاد تربت‌حیدریه با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال و نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۱۰۶ هزار میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که مدیرعامل بانک صنعت و معدن قول مساعدت برای تامین مالی آنها را داد.

رسولیان گفت: تاکنون ۲۸۳ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در مجموع با سرمایه ۱۸۸ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۸۰ هزار نفر ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان شناسایی و ثبت سامانه الکترونیکی "BPMS" شده است.

وی افزود: دلیل بزرگی و اهمیت این پروژه‌ها، اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استانداری موظف به احصا و بررسی آنها بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: پروژه‌های یاد شده از مجموع هزار و ۲۵۷ پروژه سرمایه‌گذاری با سرمایه ۲۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۱۷ هزار نفر است که در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی تعریف شده است.

برچسب‌ها استانداری خراسان رضوی مدیر عامل بانک صنعت و معدن اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی مدیر عامل بانک صنعت و معدن اقتصاد مقاومتی استانداری خراسان رضوی مدیر عامل بانک صنعت و معدن اقتصاد مقاومتی مدیرعامل بانک صنعت و معدن توسط بانک صنعت و معدن میلیارد ریال سرمایه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خراسان رضوی مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند (ب)، گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل