Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:23:57 GMT

بنیادی‌فرد: صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۰۹۵

بنیادی‌فرد: صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم

‍‍‍‍‍‍

موعود بنیادی‌فرد، داور فوتبال کشورمان اعلام کرد از طریق فضای مجازی پیگیر منتشر کنندگان پیام‌هایی از طرف خود در فضای مجازی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

موعود بنیادی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره متن‌ و پیام‌هایی که از طرف او در صفحات مجازی منتشر می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته پیام‌هایی از طرف من در فضای مجازی در خصوص تیم‌ها و داوران منتشر شد که اصلا صحت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هم در صفحه‌ دیگری به نام بنده، متنی در خصوص دربی نیمه‌نهایی جام حذفی منتشر شد که باید بگویم هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و از طریق مراجع قضائی پیگیر این موضوع خواهم بود.

سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته داوران داوران فوتبال ایران بیشتر بخوانید... ترکی: حیدری در نیمه اول برای استقلال و پرسپولیس یک پنالتی نگرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترکی: حیدری در نیمه اول برای استقلال و پرسپولیس یک پنالتی نگرفت واژه های کاربردی مرتبط کمیته داوران داوران فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۳ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۴ مجیدی: جزئیات مذاکره مدیران استقلال با استراماچونی یک رسوایی است/ از پیروزی در دربی ناراحت بودند/ کارشکنی‌تان تاریخی بود! ۵ مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی/ خشم هواداران از رفتار سعادتمند ۶ واکنش باشگاه استقلال به استعفای مجیدی: ‌در فضای مجازی استعفا نمی‌کنند! ۷ سعادتمند: شفر به استقلال تخفیف نداد، استراماچونی گفت باید فکر کند/ زمان سفرم به ایتالیا مناسب نبود/ متوجه منظور گل‌محمدی نمی‌شوم ۸ مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا کرد مهمترین اخبار ورزشی مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی/ خشم هواداران از رفتار سعادتمند عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار هیئت مدیره قرار نمی‌گیرد/استراماچونی نمی‌تواند به ایران بازگردد واکنش باشگاه استقلال به استعفای مجیدی: ‌در فضای مجازی استعفا نمی‌کنند! مجیدی: جزئیات مذاکره مدیران استقلال با استراماچونی یک رسوایی است/ از پیروزی در دربی ناراحت بودند/ کارشکنی‌تان تاریخی بود! مهمترین اخبار تسنیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود چین: آمریکا فوراً تحریم‌های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته داوران داوران فوتبال ایران کمیته داوران داوران فوتبال ایران استعفای مجیدی فضای مجازی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند