Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:30:33 GMT

درسی که سرخ‌ها از دربی گرفتند!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۴۴۰

درسی که سرخ‌ها از دربی گرفتند!

پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و نتوانست برای جام دوم در این فصل به کار خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و نتوانست برای جام دوم در این فصل به کار خود ادامه دهد، شکستی که  به قیمت از دست رفتن کسب یک جام قهرمانی بود تا یحیی گل‌محمدی نتواند مثل برانکو در کسب جام دبل کند!

این شکست در حالی در کارنامه پرسپولیس و گل‌محمدی رقم خورد که به نظر می‌رسد نکات ویژه‌ای را برای آینده پرسپولیس داشت و نشان داد این تیم با وجود قهرمانی مقتدرانه در لیگ، عواملی برای تبدیل شدن به یک تیم کامل را کم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازی واجب‌تر از نان شب

عملکرد پرنوسان گلر کروات پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند از جمع سرخ‌ها در چند بازی اخیر این تیم و همین طور در دربی نشان داد پرسپولیس برای حراست بهتر از قفس توری‌اش، یک دروازه‌بان شش‌دانگ می‌خواهد و برای تقویت دروازه‌اش این اقدام از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است و رادو نمی‌تواند به تنهایی این مسوولیت را در فصل بعد برای پرسپولیس برعهده بگیرد. 

جذب مهره در خط دفاع

شرایط خاص این فصل پرسپولیس در 2 جناح خط دفاعی‌اش باعث شده نیاز به ترمیم در این مناطق هم از اساسی‌ترین آن پرسپولیس است. کابوس مصدومیت در منطقه چپ خط دفاعی، جذب دفاع چپ را برای پرسپولیس واجب کرده است. این در حالی است که در دفاع  راست هم پرسپولیس نیازمند جذب نیروی جدید است. در دربی، در دیداری که مهدی شیری یکی از نمایش‌های ضعیف خود را نشان داد، با خروج او از ترکیب کادر فنی مجبور شد از یک بازیکن غیرتخصصی استفاده کند و این  موضوع نشان از خلا بزرگ در این پست دارد. این در حالی است که حضور یک مدافع میانی کامل در کنار مردانی چون سیدجلال، کنعانی و خلیل زاده می‌تواند ساختار دفاعی سرخ‌ها را بهتر از قبل کند.

ترمیم در میانه میدان و خط حمله 

در حالی که  به نظر می‌رسد با تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس، این تیم در خط میانی برای فصل آینده یک وینگر و البته مهاجم شش‌دانگ و تمام‌کننده خوب و متبحر می‌خواهد، نیازی که می‌تواند ضریب تهاجمی خط حمله پرسپولیس را افزایش دهد و خیلی از مشکلات این تیم را در فصل آینده حل کند.

درسی که پرسپولیس از دربی گرفت

پرسپولیس بدموقعی به استقلال باخت، در یک بازی بزرگ! در دیداری که شاید اگر مهره‌ها بهتر در زمین چیده می‌شدند و در طول بازی اشتباهات فردی کمتر رخ می‌داد و مهره‌های تاثیرگذار بهتر عمل می‌کردند، نتیجه دربی، نتیجه‌ای به جز شکست پرسپولیس بود. با این تفاسیر می‌توان گفت شکست پرسپولیس در دربی درس‌هایی را به این تیم داد و نقاط ضعف قهرمان بلامنازع 4 فصل اخیر لیگ را بهتر از قبل به کادر فنی این تفهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکست پرسپولیس فصل آینده دربی 93

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان