Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رویترز، درخواست بیش از یک میلیون شهروند آمریکایی در هفته گذشته برای دریافت بیمه بیکاری نشان می‌دهد که در دوران شیوع کرونا روند بهبود اقتصاد در آمریکا به آهستگی طی می‌شود. 

با شیوع ویروس کرونا در آمریکا دولت ترامپ روز پنج شنبه تأیید کرد که اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم به دلیل کرونا شدیدترین ضربه اقتصادی را متحمل شده و سود شرکت‌ها بسیار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریس روپکی ریسس مرکز اقتصادی (MUFG) در نیویورک می‌گوید: بدون کمک‌های دولت فدرال سال‌ها طول خواهد کشید تا فرصت‌های شغلی برای آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که کار و فعالیت تجاری خود را از دست داده‌اند، محقق شود. 

براساس بیانیه وزارت کار آمریکا، درخواست‌های دریافت مقرری بیکاری در هفته گذشته به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. 

سارا هس ،اقتصاددان ارشد مرکز ولز فارگو گفت: کاهش سرعت بهبودی اقتصاد حاکی از آن است که مرحله بعدی بهبودی بازار کار بسیار کندتر پیش خواهد رفت. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا بیکاری دولت ترامپ خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیکاری دولت ترامپ خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بیکاری دولت ترامپ خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس گزارش لایوساینس، اکثر مردم حداقل یک بار در سال سرما می‌خورند، اما انسان خردمند چه زمانی برای اولین بار سرماخورد؟ 

پاسخ به این سوال دشوار است، تا حدی به این دلیل که بسیاری از ویروس‌ها باعث سرماخوردگی می‌شوند و تعداد کمی از آن‌ها در بقایای انسان باقی می‌مانند. اما این امکان وجود دارد که برخی از انسان‌های خردمند حداقل ۳۰۰ هزار سال پیش سرما خورده باشند.

سرماخوردگی معمولی یک اصطلاح کلی برای گروهی از عفونت‌های تنفسی است. راینوویروس‌ها، کروناویروس‌ها و ویروس سنسیشیال تنفسی اغلب باعث این بیماری می‌شوند. اما قبل از اینکه این پاتوژن‌ها بین مردم پخش شوند، احتمالاً انسان آن‌ها را از مهره داران دیگر گرفته‌است.

جوئل ورتهایم، ویروس شناس تکاملی در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، گفت زندگی در نزدیکی حیوانات باعث ابتلا به ویروس جدید و تبدیل شدن آن به بیماری بومی بین انسان‌ها می‌شود.

معمولاً وقتی یک ویروس حیوانی به درون بدن انسان می‌رود، نمی‌تواند عفونت ایجاد کند، زیرا با میزبان جدید خود سازگار نیست. با این حال، یک ویروس گه گاه دارای مجموعه‌ای از ژن‌های مناسب برای جهش موفقیت آمیز و حتی انتشار در بین انسان‌ها می‌شود. به عنوان مثال، ویروس‌های کووید-۱۹ و آنفولانزای خوکی اینگونه پدید آمدند.

دانشمندان فرضیه‌های متفاوتی درباره زمان اولین ابتلای انسان به ویروس‌های سرماخوردگی دارند. برخی از محققان بر این باورند که ویروس‌ها می‌توانستند از حیوانات به انسان‌ها در طلوع تمدن بشری (تقریباً ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ سال پیش) شروع به انتشار کنند. آن زمان انسان‌ها شروع به زندگی در محل‌هایی کردند که پاتوژن‌ها می‌توانستند به راحتی پخش شوند و سپس شروع به پرورش حیوانات پر از ویروس کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب