Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ ششم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عوامل خبرگزاری صدا وسیما خواهشمندست یک گزارش از پروژه ساخت کارخانه سیمان خرم آباد که از سال 85 شروع به ساخت کرد ولی هنوز هم تکمیل نشده است تهیه بفرمایید.

سلام وقت بخیر لطفا درباره گرانی آهن آلات یک گزارش تهیه کنید

لطفا پیگیری کنید دلیل سنگ اندازی مقابل ازدواج جوان های خوزستان چیه؟

چرا سازمان ثبت اسناد عقدنامه (سند ازدواج) نمی دهد به محضرا.

چرا سندازدواج در خوزستان نیست؟ این باعث پشیمون شدن افراد کم بضاعت برا ازدواج شده چون پیش‌نیاز وام ازدواج همین عقدنامه ست.

چرا ما خوزستانی ها با این شرایط گرانی باید چندماه منتظر سندازدواج بمونیم ، تازه بعد از گرفتن سند باید برا وام ثبت نام کنیم، که اونم چندماه زمان میبره.

سلام وقت بخیر

لطفا در مورد متولدین اسفند ۹۸بررسی کنید ک چرا یارانه نمی دهند؟

ممنون

سلام من علیرضا سلیمی هستم از شهر قدس گرانی لاستیک ماشین را پیگیری کنید الان رفتم لاستیک بگیرم جفتی ۱میلیون و۲۰۰دورسفید الان لاستیک معمولی جفتی ۹۵۰من کارگر از کجا بیارم

سلام و وقت بخیر خدمت شما بزرگوار من شغلم کارگر ساختمان هستم از ۱۵ اسفند تا ۱۵ اردیبهشت بیکار بودیم به خاطر مشکلات کرونا بعد از کلی دوندگی قرار شد بنیاد مستضعفین پنج میلیون وام به ما بده بعد از کلی خواهش و تمنا ما را معرفی کردن بانک سینا شعبه نارمک وقتی رفتم و درخواست خود را ارائه دادم گفتن یک ضامن کارمند حقوق بگیر دولت باید بیارید گفتم کارت یارانه می گزارم سفته می گزارم چک معتبر می گزارم به هر کارمند دولتی هم که می گیم می گن دو تومان بده یک میلیون تومان بده تا ضمانت تو کنم خدایی انصاف هست ؟

سلام وقت بخیر خواهش می کنم درباره تبعیضی که بین نهضت سواد آموزی و سربازها  وپیش دبستانی ها بود گزارش تهیه کنید

سلام چرا سهام عدالت کم به حساب ما ریختن الان سه ماه هست من فروختم

سلام لطفا پیگیری نمائید من از پارسال در اداره جهاد کشاورزی شهر محل سکونتم مدارک جهت ثبت نام تراکتور دادم که پس از پیگیری در خرداد ماه تعداد محدود تراکتور سهمیه به شهرستان دادند من اگه به همین منوال منتظر باشم تا چند سال آینده نیز باید منتظر باشم علت چیه.

راجع به تعیین درصد جانبازی کمیسیون بنیاد شهید گزارش تهیه کنید بسیار بی قانون و میلی هست

سلام برا فروش سهام عدالت ۳۰درصد دوم بانک کشاورزی خیلی ها مشکل دارن هر جا هم زنگ می زنیم می گویند به ما ربطی نداره از کارگزاری بانک کشاورزی ، شعب بانک کشاورزی و حتی ۱۵۶۹ تلفن پاسخگویی سهام عدالت لطفا پیگیری کنید ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان شهروندخبرنگار سهام عدالت وقت بخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟