Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج رحمانی گفت: از بین 30 مدیرکل استانها بیش از 10 نفر آنها زیر 40 سال هستند که این نشان دهنده توجه وزارت ورزش و جوانان به جوان گرایی و اشتغال جوانان است.

ایرج رحمانی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نگاه جوان گرایی در این وزارتخانه به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: از بین 30 مدیرکل استانها بیش از 10 نفر آنها زیر 40 سال هستند که این نشان دهنده توجه وزارت ورزش و جوانان به اشتغال جوانان و جانشین پروری مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که 18 نفر از مدیران کل از معاونین و روسای ادارات شهرستان هستند که این اتفاق در نوع خود کم نظیر است و به ندرت می‌دیدیم مدیران از بدنه کارکنان انتخاب شوند اما خوشبختانه با تاکید  آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تلاش کردیم با رعایت اولویت زیر 40 سال از نیروهای شاغل در وزارت ورزش و جوانان استفاده کنیم و مدیران را از بین کارکنان برگزینیم.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: البته در این میان در استان‌هایی مانند تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس می‌طلبد مدیران از افرادی باتجربه و سابقه دار باشند که بتوانند کارها را بهتر انجام دهند.

او ادامه داد: اما به طورکلی نگاه‌مان به جوان گرایی بسیاری جدی است و در عمل هم در حال پیگیری هستیم.

رحمانی درخصوص عملکرد مثبت جوانان در پُست‌های مدیریتی گفت: عملکرد جوانانی که ریاست برعهده دارند را بارها مورد ارزیابی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم نیروهای جوان علی رغم سن کم، پخته هستند و چون انگیزه مضاعف داشته و برای پاسخ دادن به اعتماد وزارتخانه به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند.

او افزود: طبق آخرین بررسی‌ها مدیران 10 استان مانند کرمان، مرکزی، گیلان، زنجان، قزوین و... که  زیر 40 سال هستند، عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و پاسخ اعتماد ما را دادند.

رحمانی عنوان کرد: به عنوان کسی که در بخش استان‌ها سمت دارد می‌توانم بگویم در این بخش تعداد نیروهای جوان زیاد است و نگاه جوان گرایی حاکم شده البته که حتما در سایر بخش‌های این وزارتخانه هم اینگونه است چون دستور وزیر محترم اهتمام به انجام این کار بوده است.

 مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: به سایر نهادها، دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها پیشنهاد می‌دهیم به جوان گرایی توجه ویژه‌ای کنند و مطمئن باشند جوانان پاسخ آنها را به بهترین شکل ممکن می‌دهند و نشان می‌دهند لیاقت اعتماد و سپردن کارهای مهم کشوری را دارند. 

//انتهای پیام: 2.5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه برنا مدیرکل وزارت ورزش و جوانان جوان گرایی زیر 40 سال استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر امور خارجه با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست معاونان وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو گروه بریکس در امورخاورمیانه، گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند جانبه گرایی است.

علی باقری این سخنان را در دیدار با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین در حاشیه نشست مسکو بیان کرد.

تشکر چین از اقدامات ایران در حمایت از فلسطین

طرف چینی نیز در این دیدار، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم.

این مقام ارشد چینی افزود، پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی چین است.
در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

دیدار باقری با نماینده ویژه روسیه در امور خاورمیانه

معاون سیاسی وزیر امورخارجه همچنین با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه پیش از آن روز پنجشنبه در نشست معاونان وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس درا مور خاورمیانه و شمال آفریقا، خواهان ایفای نقش بریکس برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است