Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با بیان اینکه تاکنون از سمن خیرین و واریز کمک های نقدی به حساب مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی، تعداد ۶۰ عدد ست پلاسمافرزیس و محلول مورد نیاز تهیه و هزینه های درمان بیماران بی بضاعت به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: شایسته است که در ایام ماه محرم و صفر، خیرین نذورات خود را نذر شفا و درمان بیماران بی بضاعت کووید ۱۹ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد تمدن دار در گفت و گو با ایسنا، با عنوان اینکه هزینه هر نوبت انجام پلاسما فرز برای بیماران بدحال مبتلا به کووید ۱۹ حدود ۲ میلیون تومان است و هر بیمار بسته به شدت بیماری حداقل باید ۳ تا ۵ نوبت پلاسمافرز شود، افزود: این هزینه در تعهد بیمه های درمانگر نبوده و در نتیجه هزینه درمان بیماران بدحال زیاد خواهد شد که در توان خانواده های کم بضاعت نخواهد بود.

وی بیان کرد: علی رغم اعلام وزارت بهداشت و درمان در خصوص کمک به موسسات خیریه بیمارستانی، لیکن با توجه به شرایط بحرانی موجود و نیاز مبرم بیماران بدحال به انجام پلاسمافرزیس، شایسته است که خیرین و نیکوکاران استان در این زمینه مساعدت و همکاری بیشتری با مجمع های خیرین بیمارستانی داشته باشند.

رئیس مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بحران مرتبط با کووید ۱۹ اولویت فعلی مجمع خیرین این بیمارستان کمک به تامین هزینه‌های درمان بیماران بی بضاعت کووید ۱۹ است.

علی رئوفی تصریح کرد: تاکنون از سمن خیرین اقدامات ارزنده ای در خصوص تامین تجهیزات پزشکی، سرمایشی و تهیه وسایل حفاظت فردی مدافعان سلامت توسط این مجمع انجام شده است.

 وی از عموم مردم و افراد نیکوکار درخواست کرد تا در امر خیر نجات حیات هم نوعان و کمک به توسعه سلامت عمومی، همکاری و مشارکت نمایند.

رئوفی با بیان اینکه خیرین می توانند کمک های خود را طریق شماره حساب: ۲۷۷۶۷۹۶۴۳ و شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۷۷۳۲۸ نزد بانک رفاه شعبه شهید محمدی و  شماره حساب: ۸۷۴۸۹۵۲۶۶۱ یا شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۷۲۶۵۴۴۱  نزد بانک ملت شعبه سید مظفر بندرعباس به نام مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس درمان بیماران بی بضاعت خیرین بیمارستان مجمع خیرین شهید محمدی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر یک شهید پس از ۴۰ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبر گزاری آنا، شهید والامقام منصور عزیزپور محمدی به‌عنوان بسیجی از اهواز به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.

پیکر مطهر شهید پس از ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد. مسئولین استان خوزستان با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید محمدی را به بازماندگان شهید رساندند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند