Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:43:01 GMT

ترافیک پر حجم در جاده‌های استان سمنان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۹۰۴

ترافیک پر حجم در جاده‌های استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی  استان سمنان به سمت استان‌های شمالی و شرقی کشور از جمله مازندران، گلستان و خراسان رضوی پرحجم، اما روان است.

او افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان سمنان، در ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در محور‌های این استان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان سمنان  ابراز داشت: در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و حرکت‌های مخاطره آمیز در ساعت‌های پیش رو از جمله توصیه‌های پلیس به رانندگان برای پیشگیری از تصادف و تسهیل در روان ماندن ترافیک است.

سرهنگ تقی کبیری  بیان کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر است.

او در پایان گفت: با توجه به شیوع کرونا انتظار می‌رود شهروندان از تردد‌های غیرضروری و مسافرت به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا پرهیز کنند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود