Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به راه اندازی موزه‌های شهدا در استان‌ها را از مقوله‌های فرهنگی پیش روی بنیاد برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سعید اوحدی با بیان اینکه نگاه ما در بنیاد شهید عمل به فرمایش رهبری است که فرمودند "اگر به دنبال عزت و صلاح این مملکت و نظام هستید باید به فرهنگ ایثار و شهادت تاسی کنید"، گفت: موزه شهدا یکی از گنجینه‌های بزرگ فرهنگی و معنوی است که در اختیار بنیاد شهید و امورایثارگران است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه بسیار مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جمع آوری بیش از 9 میلیون سند شامل وصیت نامه، دست نوشته ها، وسایل شهدا، وسایل شخصی و آثار هنری شهدای گرانقدر افزود: وجود این همه آثار از شهدای عزیز ظرفیت فرهنگی و معنوی بسیار بزرگی را در اختیار ما قرار داده است که باید به آن توجه کنیم.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات حوزه معاونت فرهنگی بنیاد شهید راه اندازی موزه‌های شهدا در استان‌های کشور است، گفت: شهدای گرانقدر و بزرگی در سراسر کشور وجود دارند که آثار ماندگار و فاخری از آن‌ها دردست است که می‌توان نسبت به راه اندازی موزه‌های شهدای استانی اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، اوحدی با تاکید بر اینکه موزه‌های شهدا بستر و مکان مناسبی برای الهام گیری از آرمان‌های شهدای عزیز است، افزود: به همین علت علاوه بر تهران توجه به ایجاد موزه‌های استانی را در دستورکار معاونت فرهنگی بنیاد قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اهتمام بنیاد موزه های شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است