Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:14:34 GMT

احضار مدافع قرمزها تراکتور به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۱۲۳

احضار مدافع قرمزها تراکتور به کمیته انضباطی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل اخراج عجیبش توسط داور در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛رضا اسدی هافبک تیم تراکتورسازی در جریان دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان با انجان دو خطای هند و گرفتن دو کارت زرد از طرف بیژن حیدری از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطاهای غیرحرفه ای این بازیکن و اخراج اسدی در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی باعث شد تراکتور نتواند از این بازیکن موثر در دیدار فینال استفاده کند و همین باعث شده مسئولان تراکتورسازی او را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کنند تا توضیحات اسدی را درباره اشتباهات آماتور گونه اش جویا شوند.

احتمال آن می رود که این بازیکن از طرف باشگاه با جریمه مالی هم روبه رو شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتورسازی رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود