Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:48:16 GMT

واریز سهمیه اعتباری سوخت مشمولان تا ۱۵ شهریور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۵۴۱

واریز سهمیه اعتباری سوخت مشمولان تا ۱۵ شهریور

به گزارش روز جمعه ایرنا از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور مرتضی ضامنی، در تشریح آخرین وضعیت واریز سهمیه اعتباری سوخت مشمولان دریافت سوخت سهمیه‌ای مرداد ماه اظهار داشت: اطلاعات کلیه ناوگان مشمول دریافت سهمیه سوخت دریافت شده و در چند روز آینده و بعد از تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فرآیند محاسبه ریالی ما به التفاوت سهمیه سوخت رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد و این اعتبار ریالی تا ۱۵ شهریور ماه به کارت بانکی رانندگان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه، شامل خودروهای حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری می باشد.

ضامنی ادامه داد:  این اعتبار در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و رانندگان‌ تنها در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

برچسب‌ها طرح تخصیص سهمیه سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح تخصیص سهمیه سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکسی طرح تخصیص سهمیه سوخت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳

پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند.

به گزارش فردانیوز، همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.

قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی و سایر تصمیمات جدید پلیس راهور در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

عدم نیاز به کارت پایان خدمت

افزایش سن دریافت گواهینامه از ۲۳ به ۲۵ سال در پایه یک

محدودیت رانندگی رانندگان جدید در سه ماه اول از ۱۲ شب تا ۵ صبح

الزام همراهی رانندگان جدید در سفر‌های برون‌شهری با راننده مجرب در سه ماه اول پس از دریافت گواهینامه

رتبه‌بندی گواهینامه‌ها، براساس طرح جدید، گواهینامه‌ها به ۳ رتبه ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شود.

افزایش قابل توجه جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۳

برون‌سپاری برخی خدمات پلیس راهور به بخش خصوصی

استفاده از دوربین‌های هوشمند در ثبت تخلفات

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه‌ساز

ارائه برخی آموزش‌های رانندگی به صورت آنلاین

همچنین علاوه بر قوانین جدید صدور گواهینامه، طرح رده‌بندی گواهینامه‌های رانندگی از سوی فرماندهان سابق پلیس راهور به دولت پیشنهاد شده است.

براساس این طرح، گواهینامه‌ها به سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید درمی‌آیند. در مرحله اول، تمامی گواهینامه‌ها سفید رنگ و در رده پایه قرار دارد. در صورتی که راننده برای مدتی طولانی مرتکب تخلفات رانندگی نشود، گواهینامه او به رنگ نقره‌ای درمی‌آید. اگر راننده به رفتار قانون‌مدار خود ادامه دهد، گواهینامه او به رنگ طلایی در خواهد آمد.

رنگی‌شدن گواهینامه مزایایی همچون تخفیفات ۱۰درصدی بیمه‌ای، تخفیفات عوارض آزادراهی، عوارض سالانه شهرداری و کاهش هزینه معاینه فنی را برای رانندگان به‌همراه دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخچه ۲۵۰۰ ساله کارت اعتباری در ایران
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی بانک رفاه به دارندگان کارتخوان
  • کارت‌های بانکی قدیمی خود را با کارت جدید جایگزین کنید
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان