Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ستاد برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان بوشهر اعلام کرد: مراسم عزاداری روز تاسوعا شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۲ در امامزاده عبدالمهیمن (ع) بوشهر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری روز عاشورا یکشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۲ در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر همراه با اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور هیات‌های مذهبی و مردم در فضای باز و با رعایت دستور‌های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می‌شود.

از شرکت کنندگان در این مراسم خواسته شده است، از ماسک استفاده کنند و زیرانداز و مُهر همراه خود داشته باشند.

همچنین قرار است مراسم عزاداری شب عاشورا، ساعت ۲۳ شنبه ۸ شهریور در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر با مداحی نوحه‌خوانان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

امسال به علت شرایط ناشی از کرونا عزاداری سنتی در مساجد و حسینیه‌های استان بوشهر برگزار نشده است و آیین‌های عزاداری بیشتر به صورت روضه‌خوانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برخی مساجد و حسینیه‌ها، اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 عزاداری محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود