Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:30:23 GMT

افتتاح ۲۰۰۰ هکتار سیستم آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار ‌در قم + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۶۲۵

افتتاح ۲۰۰۰ هکتار سیستم آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار ‌در قم + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تشریح اقدامات این سازمان برای هفته دولت در قم گفت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های هفته دولت جهاد کشاورزی قم ۶۲ میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

عباس پورمیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در این هفته مطابق هفته‌های جهاد کشاورزی و دهه فجر پروژه‌هایی در دست اقدام است که نقش مهمی در بهره‌وری نهاده‌های مختلف در زمینه آب و تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های هفته دولت جهاد کشاورزی قم را 62 میلیارد تومان دانست و افزود: یکی از این اقدامات احداث سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار در دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی بوده که نقش به سزایی در افزایش بهره‌وری آب خواهند داشت.

سیستم پاسخگویی آنلاین وزارت جهاد کشاورزی به زودی افتتاح می‌شودوزیر جهاد کشاورزی در گنبدکاووس: برای تأمین نان مردم نیازی به کشورهای دیگر نداریموزیر جهاد کشاورزی: ایران در کشاورزی ‌بسیار قدرتمند است‌

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: دو پروژه در زمینه آبزیان و شیلات در هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد و نقش مهمی در تأمین پروتئین سفید و استفاده بهینه‌تر در مصرف آب دارد.

وی با تأکید بر اینکه چند واحد مرغداری و دامداری برای افزایش تولید محصولات لبنی و گوشت سفید در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: پروژه تأمین آب مناسب برای مجتمع دامشهر نیز در این هفته عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/450/ش

R7854/P/S6,62/CT16 بیشتر بخوانید... تکمیل طرح "ابرار" در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان قم در هفته دولت + فیلم ۱۴ پروژه آبرسانی و فاضلاب استان قم به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود + فیلم ۳۲ پروژه صنعتی استان قم به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکمیل طرح "ابرار" در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان قم در هفته دولت + فیلم ۱۴ پروژه آبرسانی و فاضلاب استان قم به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود + فیلم ۳۲ پروژه صنعتی استان قم به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ هشداری که جدی گرفته نشد؛ احتمال افزایش چشمگیر بروز کرونا ۳ مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در ساخت پروژه ریلی رشت به آستارا / تجهیز کارگاه آغاز شد ۴ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ معاون وزیر بهداشت: ۷.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا تامین می‌شود + فیلم ۷ عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: دولت هیچ برنامه‌ای برای بهبود معیشت مردم ندارد ۸ گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد جانشین فرمانده ناجا: با هرگونه اوباشی‌گری و قانون‌شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می‌کنیم تعیین تکلیف روستای مشایخ ممسنی پس از ۲۰ سال؛ ۴ روستا در استان فارس باید جابه‌جا شوند تقدیر هیئات مذهبی از اقدام ابتکاری آستان قدس/ تخته فرش‌هایی که در گستره شهر پهن شد مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران ارتش چین یک ناوشکن آمریکایی را از منطقه مانور خود بیرون کرد بیانیه ارتش لبنان درباره حادثه درگیری‌ جنوب بیروت/ حزب‌الله: درگیری «خلده» ارتباطی به ما ندارد جزئیات طرح گشایش اقتصادی مجلس/قادری: طرح دولت درآمدهای نفتی دولت آینده را پیشخور می‌کند استفعای آبه رسما پذیرفته شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قم به مناسبت هفته دولت بهره برداری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است