Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر شهید «محمود کاوه» دوشنبه ۱۱ شهریور در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا و گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۲، مراسم بزرگداشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دوشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۷ صبح در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخن خواهد پرداخت و ذاکران اهلبیت مرثیه‌سرای این مراسم خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید محمود کاوه مراسم بزرگداشت حجت الاسلام احمد مروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان

درآستانه فرارسیدن هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم باحضور مسئولین، اساتید، کارکنان ودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در این دانشگاه با تاکید بر رسالت دانشجومعلمان گفت:معلمی شغل حساسی است و در عین مهم و حساس بودن معلمی شغلی سخت و پر استرس است، انتظارات از معلم بالاست و اگر کسی انگیزه و عشق به معلمی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

وی خطاب به دانشجو معلمان افزود:معلمی سخت است، اما اگر با تمام وجود معلمی را بپذیرید، آن وقت است که شیرین می‌شود، اگر این شغل برای معلم شیرین شد آن معلم حرفه‌ای میشود.

او اظهار داشت: معلم حرفه‌ای نسبت به تربیت دانش آموزان وجامعه حساس می‌باشد.

دراین مراسم که با استقبال دانشجو معلمان مواجه بود، از خانواده‌های معظم شهدا، شهید سیف الدینی وشهیده اطهره نقی زاده ازشهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از دانشجویان برتر این دانشگاه نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری