Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین خانی روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: این تعداد پروژه های عمرانی در حوزه روستایی و توسعه زیرساخت های این بخش از استان بوده که برای اجرای آن‌  افزون بر پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی کانال دفع آب‌های سطحی، دیوارهای ساحلی، پیاده روسازی، ساختمان اداری، آسفالت معابر، مسکن شهری و روستایی، مسکن معلولان تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی را از پروژه‌های شاخص این نهاد اعلام‌ و اضافه کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی بوده که اعتبارات آن ملی، استانی، اعتبارات داخلی بنیاد و در برخی از پروژه ها، دهیاری‌ها و مردم شریف روستاها مشارکت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کلنگ‌زنی احداث مسکن در قالب پروژه اقدام ملی مسکن در خمینی شهر را از اقدامات هفته دولت برشمرد و گفت: این پروژه در پنج هکتار و برای احداث ۴۰۰ خانه مسکونی اجرا خواهد شد که برای آن چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان اضافه‌ کرد: بنیاد مسکن استان در احداث هزار و ۲۰۰ واحد مسکن با شرکت عمران شهر جدید بهارستان همکاری دارد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی مسکن در مناطق سیل زده پلدختر از جمله ماموریت‌های اخیر بنیاد مسکن استان است، خاطرنشان‌ کرد: در اصفهان بر اثر بارندگی‌های سال گذشته ۲ هزار و ۸۰ واحد مسکونی احداثی و هزار و ۶۹۴ واحد تعمیری شناسایی شد که عملیات اجرایی بازسازی به مناسبت هفته دولت به پایان رسید.

همزمان با هفته دولت هزار و ۸۸۴ پروژه دولتی، خصوصی و خیرساز در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

۲۴۲ پروژه روستایی توسط دهیاری‌های استان اصفهان همزمان با دولت افتتاح شد و تعداد زیادی پروژه دیگر مثل پروژه های بنیاد مسکن نیز توسط سازمان های اداری در روستاهای استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی اصفهان هفته دولت روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی اصفهان استان اصفهان بنیاد مسکن هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه سد مخزنی دیورش رودبار ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: دولت نسبت به بهره برداری به موقع این پروژه اهتمام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_جمعه چهاردهم_اردیبهشت در جریان بازدید از پروژه در حال احداث سد دیورش رستم آباد از توابع شهرستان رودبار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سد مخزنی دیورش ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن به پنج شهر و ۲۸ روستا با جمیعت ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: افتتاح سد مخزنی دیورش نقش مهمی در آبرسانی به منطقه خواهد داشت و دولت نیز نسبت به بهره برداری به موقع این پروژه اهتمام دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: همزمان خط انتقال این سد در حال انجام و پیمانکار آن مشخص شده است و با تکمیل این پروژه بخشی از مشکلات آب شهرهای توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان مرتفع می‌شود.

عباسی یکی از مشکلات منطقه رودبار و رستم آباد هدر رفت آب دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آبرسانی در شهر رودبار و رستم آباد در دستور کار دولت است تا بتوانیم از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت ذخیره آب در سد دیورش سه میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: این سد به دلیل استفاده از دانش روز ظرفیت ذخیره آب تا سه میلیون متر مکعب آب را دارد تا در اختیار کشاورزان منطقه قرار دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای این پروژه آبرسانی تاکنون ٣٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و تقریباً ٧٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز به تخصیص منابع وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا از منابع استانی، ملی و سفر رئیس جمهور به استان گیلان تخصیص منابع انجام شود.

کد خبر 750370

دیگر خبرها

  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم