Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل استقلال عنوان کرد اگر قرار است من، معاونان یا سرمربی در تیم نباشم، باید به صورت رسمی اعلام شود.

احمد سعادتمند، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص استعفای فرهاد مجیدی و اخباری که حول بازگشت آندره آ استراماچونی وجود دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

سعادتمند که با برنامه ورزش و مردم مقابل پیمان یوسفی گفتگو می کرد، در ابتدای صحبت هایش گفت:

ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 94 تا الان، استقلال حدود 11 میلیارد و 900 میلیون تومان به 52 نفر بدهی داشته که باید آن را پرداخت کنیم تا برای سال جدید، مجوز حرفه‌ای بگیریم. کاری به سختی پرداخت این مبلغ و همکاری افراد مختلف ندارم، چون باشگاهی حرفه‌ای هستیم، باید با همه موارد حرفه‌ای برخورد کنیم. شما ببینید لیونل مسی هفته گذشته طی فکسی به مدیران باشگاه بارسلونا،‌ اعلام کرد در بارسلونا  نمی مانم. اگر قرار است من، معاونان یا سرمربی در تیم نباشم، باید به صورت رسمی اعلام شود. من به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال می‌ گویم سرمربی ما یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و باید روی نیمکت‌مان بنشیند. ما پس از ماه‌ها، ‌24 ساعت قبل برنده دربی شدیم و به فینال جام حذفی صعود کردیم. خودم هم قبل از مسابقه پیش بچه‌ها بودم.

ادامه دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز