Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین منطق عجیب و غریب وزیر خارجه آمریکا در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را زیر سوال برد.

میخائیل اولیانوف با درج پیام اخیر مایک پمپئو در ارتباط با مکانیسم ماشه در حساب توییتری خود آورد: منطق عجیب و غریب: از دیدگاه آمریکا تحریم‌های تسلیحاتی طی ۱۰ تا ۱۴ سال نتوانسته در وضع خاورمیانه تغییری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر اکنون تحریم را طولانی‌تر کنید، همه چیز مطابق با چشم انداز ایالات متحده به طرز معجزه آسایی تغییر خواهد کرد.

دیپلمات ارشد روس همچنین در پیام دیگری تاکید کرد کاملا قابل درک است که از منظر آمریکا چه کشوری رفتاری نرمال و چه کشوری رفتار غیر طبیعی دارد؟ این یک سوال بزرگ است. اگر نمی‌خواهید مانند یک بازیگر غیرمسئول ظاهر شوید، استفاده از چنین تعاریفی در فضای عمومی توصیه نمی‌شود.

اولیانوف همچنین با یادآوری قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت در خصوص منقضی شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران در ۱۸ اکتبر، بر رعایت این قطعنامه تاکید کرد. وی همچنین لزوم گفتگو به منظور توسعه روابط عادی در خلیج فارس را یادآوری کرد.

بحث از سرگیری تحریم‌های ایران از طریق توسل به مکانیسم ماشه، موضوعی است که این روز‌ها از سوی دولتمردان آمریکایی به جد دنبال می‌شود. آمریکا پس از شکست سنگین در تصویب قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، به بهانه نقض تعهدات ایران ذیل برجام تلاش می‌کند تا تمامی تحریم‌های بین المللی علیه ایران را از سر بگیرد. ادعایی که البته با مخالفت حداکثری اعضای شورای امنیت تا به امروز خریداری جز جمهوری دومینیکن نداشته است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف تحریم تسلیحاتی مکانیسم ماشه تحریم های تسلیحاتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است