Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:27:08 GMT

مشارکت هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل ها مطلوب است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۷۵۴

مشارکت هیئت های مذهبی در رعایت دستور العمل ها مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا علیه السلام به بیان فضائل آن حضرت پرداخت و افزود آنچه که در توصیه‌های اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده است زنده نگه داشتن یاد آن حضرت است و سر این همه ثواب و پاداش برای زنده نگه داشتن یاد ایشان زنده ماندن دین اسلام است که با ایثار و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یار و انصار ایشان پاینده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اسالم با تشکر از همکاری مساجد و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری بر اساس توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، گفت: نیروهای مذهبی و انقلابی همیشه در اطاعت و فرمانبرداری از مصالح عمومی کشور طبق دستورات مقام معظم رهبری امام خامنه ای پیش قدم بوده و هستند.

باقری افزود: برگزاری مراسم به شکل جدید علاوه بر تجربه جدید و مدیریت فرهنگی در شرایط خاص برکات و ثمرات بسیاری داشت که ظهور و بروز عزاداری‌ها در فضاهای باز و عمومی نشان از اوج عشق و علاقه به حضرت سیدالشهدا در میان مردم ما داشت و به بسیاری از مخالفان که در طول سال‌های گذشته تهمت‌های ناروا به عزاداران امام حسین (ع) می‌زدند ثابت شد که عزاداران امام حسین فقط و فقط به خاطر عشق به سیدالشهدا و اهل بیت ایشان عزاداری می‌کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آن دو شهید بزرگوار را دو نمونه کارگزار الگوساز معرفی کرد و گفت: اخلاص، ولایت پذیری، مشورت پذیری، ساده زیستی، دوری از تجملات و لذت جویی، خستگی ناپذیری، مدیریت جهادی، رسیدگی به محرومان و مستضعفان از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی است.

امام جمعه اسالم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با هیئت دولت، افزود: همانطور که ایشان فرمودند یکسال زمان کمی نیست. لذا دولت باید از این فرصت یک سال باقی مانده برای جبران کاستی‌ها و خدمت بیشتر به مردم استفاده کند تا مردم در پایان با خاطره خوش دولت را بدرقه و با آن خداحافظی کنند.

کد خبر 5010508

منبع: مهر

کلیدواژه: رهبری خطبه های نماز جمعه اسالم محرم 99 محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت