Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بخشدار بردخون گفت: از دهه فجر سال ۹۸ تاکنون قریب ۲۵ میلیارد ریال در زمینه عمران و بهسازی روستایی، اجرای طرح‌های مختلف روستاها، ورزش، گسترش فضای سبز، آب‌رسانی، محیط زیست و شبکه برق روستایی هزینه شده است.

علی اخلاقی افزود: در این مدت شهرداری بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها هزینه کرده و قریب ۳۶ میلیارد ریال نیز توسط دستگاه‌های دیگر در بخش بردخون هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بردخون نیز گفت: شهرداری با وجود همه مشکلات و کمبودها تلاش کرده هفته دولت امسال در زمینه عمران شهری و خدمت‌رسانی به مردم شهر، پروژه‌هایی داشته باشد که در مجموع  بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

عبدالخالق قایدی افزود: آغاز عملیات زیباسازی ورودی شمالی شهر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و داخلی، بهره‌برداری از زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر از محل اعتبارات داخلی، بهره‌برداری از پیاده‌روسازی با اعتبار ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی جنوب شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی انجام شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از زیباسازی ورودی جنوبی شهر شامل تعریض، رفیوژه و مبلمان از محل اعتبارات داخلی، بهره‌برداری از پلازا درون شهری با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و احداث کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گوشه دیگری از فعالیت‌های شهرداری بردخون بوده است.

قایدی ادامه داد: ۹۰ درصد کوچه‌های شهر بردخون آسفالت شده و امید داریم که بقیه کوچه‌ها نیز به زودی زیرسازی و آسفالت شوند.

کد خبر 544294 برچسب‌ها استان بوشهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر میلیارد ریال از محل اعتبارات محل اعتبارات داخلی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک