Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، این نمایشگاه با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل و حوزه هنری استان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه ۳۰ اثر در قالب پوستر، نقاشی، خوشنویسی  و عکس از هنرمندان استان و همچنین آثار برتر کشوری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت:خلق آثار هنری عاشورایی یکی از عناصر برجسته و تاثیرگذار فرهنگ اسلامی و عاشورایی است و کار هنرمندانی که واقعه عاشورا را در قالب هنر برای مخاطب نمایش می‌دهند اقدام عزتمند بوده و در ترویج فرهنگ عاشورا نقش به سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاطف محمدنژاد افزود: هنرهایی مانند نقاشی، گرافیک، عکاسی و خطاطی از جمله هنرهایی هستند که توانایی بیان مطالب را بدون واسطه به مخاطبان دارند و مخاطب با دیدن هنرهای تجسمی به عمق و درون آثار کشیده شده و تحول و اثرگذاری لازم در بازدیدکنندگان را به وجود می‌آورد.

بازدید از نمایشگاه خیابانی سوگواره هنرهای عاشورایی تا روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه در پیاده‌ راه اسفریس (عالی قاپو) اردبیل برای عموم آزاد است.

کد خبر 544285 برچسب‌ها استان اردبیل ماه محرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها