Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیکان حضور در قعر جدول و فرار از سقوط را شرایط دیوانه‌ کننده‌ای برای تیمش توصیف می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با عملکردی مناسب طی هفته‌های پایانی توانست از قعرجدول فاصله بگیرد و به امتیاز بقا دست یافت. جابر انصاری، مهاجم باتجربه این تیم درباره شرایطی که پشت سر گذاشتند اینطور توضیح می‌دهد: ما شرایط سختی را این فصل تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتانسیل تیم پیکان در ابتدای فصل نشان می‌داد که ما شانس داریم تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم.

 

او ادامه داد: با شروع مسابقات شرایط آنطور که ما در نظر داشتیم پیش نرفت و تیم ما دچار بحران شد. آقای فرکی برای تیم ما خیلی زحمت کشید اما ایشان از تیم جدا شدند و شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شد. ما واقعا نمی‌دانستیم چه آینده‌‌ای در انتظار ماست اما امیدوار بودیم؛ قعر جدول دیوانه کننده بود. واقعا جایگاه تیم ما اینجای جدول نبود.

 

انصاری درباره حضور عبدالله ویسی پس از جدایی فرکی گفت: یک زمانی هست شما می‌دانید که پتانسیل تیم‌تان چه اندازه است و می‌دانید که چه اندازه باید انتظار داشته باشید اما این برای ما اعصاب خورد کننده بود که همه می‌گفتند پیکان چرا باید قعر جدول باشد. آقای ویسی از نظر من ریسک کرد و پیکان را نجات داد. بعد از حضور آقایان ویسی و گرشاسبی خیلی زحمت کشیدند و واقعا پیکان را احیا کردند تا از منطقه سقوط جدا شویم.

 

مهاجم پیکان درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: قراردادم با تیم پیکان به پایان رسیده اما هنوز درباره فصل بعدی تصمیم گیری نکرده‌ام. چند پیشنهاد دارم و باید ببینم که چه اتفاقی می‌افتد.

پیکان جابر انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان جابر انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی

امید صادقی در ارتباط با طرح تحقیقاتی با عنوان «بررسی ارتباط بین مصرف گوجه و مصرف لای کوپن که ماده مؤثر آن است و سطح خونی لای کوپن با ریسک و خطر ابتلاء به سرطان» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اثرات ضد سرطان گوجه به خاطر لای کوپن است که رنگدانه گوجه محسوب می‌شود و جزو آنتی اکسیدان‌ها است.

وی به اثر پیشگیری و درمان کننده گوجه بر انواع سرطان‌ها اشاره کرد و افزود: دریافت بالای لای کوپن در مصرف کنندگان نسبت به کسانی که مصرف پایین گوجه دارند، خطر ابتلاء به سرطان را کمتر می‌کند و هر ۱۰ واحد افزایش لای کوپن در بدن (در قالب مصرف گوجه) می‌تواند ۵ درصد خطر ابتلاء به سرطان را کاهش دهد.

محقق و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: اثرپیشگیری گوجه بر ابتلاء به انواع سرطان، مورد بررسی قرار گرفت که مصرف آن، خطر سرطان ریه و پروستات را بهتر کاهش می‌دهد و جنبه پیشگیری از این دو سرطان را دارد.

وی اثر ضد سرطانی گوجه پخته را بیشتر از خام آن دانست و ادامه داد: مصرف گوجه عامل کاهش ابتلاء و مرگ و میر ناشی از سرطان می‌شود.

صادقی گفت: دراین مطالعه صرفاً اثر ضد سرطانی گوجه مورد بررسی قرار گرفت که در فاز بعدی مطالعه می‌شود که آیا اشکال مختلف گوجه مثل سس گوجه، رب گوجه یا سس کچاب و انواع مختلف محصولات حاصل از گوجه نیز اثر ضد سرطانی دارد؟

وی افزود: اثر بخشی مصرف یک تا دو گوجه در روز بر پیشگیری از سرطان در این مطالعه بدست آمده است، ضمناً مصرف زیاد گوجه عوارض خاصی بدنبال ندارد و تنها مصرف بیش از حد آن برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص مثل رفلاکس معده هستند و عامل ترش کردن معده می‌شود، توصیه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در عصر حاضر با بروز بالای سرطان مواجهیم بنابراین ارتباط بین دریافت‌های غذایی و بروز سرطان باید مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6097137

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست