Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با ششمین روز هفته دولت استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی مسایل و مشکلات روستاهای مرزی ومحروم سولابست و چاه پنج سر سربیشه در این روستا حضور یافت. - اخبار استانها -

به خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد صادق معتمدیان که دو روز قبل در جریان بازگشت از مراسم افتتاح پروژههای مرز ماهیرود به صورت سرزده به سولابست رفته و در گفت‌وگوی با مردم از مشکلات روستا مطلع شده بود، امروز و به منظور پاسخ به مطالبات مطرح شده دوباره به این منطقه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را نیز به این سفر و بازدید فراخواند تا با حضور میدانی در روستا و رصد شرایط از نزدیک در زمینه مسائل و مشکلات موجود تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

گردهمایی مردم روستا و مدیران مهمان به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حیاط مدرسه برگزار شد و در این گفت‌وگوی چهره به چهره و بی‌واسطه برای رفع مشکلات مطرح شده چاره‌اندیشی شد.

جاده دسترسی مناسب، اجرای طرح هادی، ایجاد پارک، توسعه مدرسه ابتدایی، راه‌اندازی دبیرستان، تامین اینترنت پرسرعت، تزریق تجهیزات ورزشی به خانه ورزش، احیا و لایروبی قنات، احداث محله دامداری، پرداخت تسهیلات خرید دام، واگذاری نیروگاه خورشیدی خانگی به افراد واجد شرایط و حمایت از قالیبافان با خرید تضمینی فرش‌های دستباف از جمله مهمترین درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی بعد از طرح موضوعات از سوی مردم و ارائه پاسخ مدیران در هر مورد، دستورات لازم در زمینه بررسی کارشناسی موارد مطرح شده و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات را صادر کرد.

23هزار خانوار در خراسان جنوبی از مزایای پروژه‌های جهادکشاورزی بهره‌مند می‌شوندبیش از 44 هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی توزیع می‌شودسند راهبری تاب‌آوری و محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی تدوین شدحضور استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم روستای چاه پنج  سر

استاندار خراسان جنوبی همچنین در ششمین روز از هفته دولت به روستای چاه پنج سر در شهرستان سربیشه رفت.این حضور با هدف بررسی وضعیت روستا و کمک به رفع مشکلات موجود در چاه پنج سر انجام شد.

مردم روستای چاه پنج سر برای استفاده از فرصت حضور استاندار، نماینده و مدیران در محل حیاط مدرسه گرد هم آمده و به طرح موضوع پرداختند.

احیای قنات، احداث استخر، تأمین اینترنت پرسرعت، واگذاری تلفن ثابت، توسعه مدرسه ابتدایی، حصارکشی مدرسه، احداث پارک، رفع مشکل آب و تکمیل خانه بهداشت از مهمترین نیازهای اهالی روستا بود.

بررسی مطالبات مردم، انجام کار کارشناسی، پیگیری مسایل و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله دستورات استاندار به مدیران دستگاه های مرتبط بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار باتفاق فرماندار و جمعی از مدیران ستادی و استانی، این سفر را همراهی می کردند.

انتهای پیام/251/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... سند راهبری تاب‌آوری و محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی تدوین شد استاندار خراسان جنوبی: نگاه ملی به مرز "ماهیرود" سبب تقویت مبادلات تجاری می‌شود ۶هزار میلیارد ریال اعتبار برای ۶۴۹طرح عمرانی و ۲هزار پروژه در خراسان جنوبی توزیع شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سند راهبری تاب‌آوری و محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی تدوین شد استاندار خراسان جنوبی: نگاه ملی به مرز "ماهیرود" سبب تقویت مبادلات تجاری می‌شود ۶هزار میلیارد ریال اعتبار برای ۶۴۹طرح عمرانی و ۲هزار پروژه در خراسان جنوبی توزیع شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۲ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۳ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۷ شمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر سیر نزولی دارد ۸ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار استانها حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی استان خراسان جنوبی رفع مشکلات چاه پنج سر مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است