Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@06:02:09 GMT

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۵۳۳

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش برابر استقلال، در یک پیام اینستاگرامی از رفتار یکی از کارکنان باشگاه که با انتشار پیامی از برگزاری داربی حمایت کرده بود گله کرد. همین امر باعث شد مدیران باشگاه پیگیر ماجرا باشند تا به موضوع رسیدگی کنند.

از قرار معلوم حسین خبیری که در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، حکم معاونت اجرایی باشگاه را دریافت کرده، فردی است که با انتشار یک متن در صفحه شخصی خود، باعث ناراحتی گل‌محمدی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این روز رسول‌پناه با تشکیل جلسه‌ای، از خبیری خواست استعفا بدهد تا آرامش تیم حفظ شود. معاون اجرایی باشگاه هم در جلسه مذکور عنوان کرده برای آرامش تیم، مشکلی برای کنارگیری نداد.

در همین رابطه یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد، حسین خبیری روز گذشته استعفای خود از سمت معاونت اجرایی باشگاه را ارائه کرده و با موافقت رسول‌پناه مواجه شده است. حالا پرسپولیسی‌ها باید منتظر فرد جدیدی برای پست معاونت اجرایی باشگاه باشند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اجرایی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد