Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- کارات دوشاتله تیونر بلژیکی از یک رولز-رویس جدید رونمایی کرده که در واقع محصولی از رولز-رویس نیست! دوشاتله از یک ریث شوتینگ بریک رونمایی کرده است که در نوع خود محصولی خاص و تک محسوب می شود.

رولز-رویس ریث محصولی است که در کلاس کوپه و از سال 2013 روی خط کمپانی انگلیسی قرار دارد. ریث از موتور 12 سیلندر 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 لیتری توربودوقلو با 624 اسب بخار خروجی استفاده می کند.

در این پروژه؛ کارات دوشاتله ریث را از کوپه وارد کلاس شوتینگ بریک کرده و ظاهری رویایی و بسیار جذاب تری از رولز-رویس به نمایش گذاشته است. خودروی مذکور "کارات دوشاتله سیلور اسپکتر" نام دارد.

پیش از ارائه این خودرو تصاویر مفهومی زیادی از یک محصول در کلاس بدنه شوتینگ بریک برای رولز-رویس ارائه شده بود اما کارات دوشاتله این مفهوم را در بهترین شکل آن به واقعیت پیوند زده است.

در ادامه تصاویر مرتبط با پروژه اسپکتر را مشاهده می کنید:

مازیار دانیالی 

بیشتر بخوانید:

*لوکس ترین شاسی بلند 2020 انگلیس/ پرچمداری به نام بزرگترین الماس جهان! (+تصاویر) طراحی کانورتیبل آینده رولز-رویس توسط کودک 8 ساله! (+تصاویر) *رُز فانتوم؛ متفاوت ترین باغ گل متحرک! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/0037fI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رولزرویس خودرو عصرایران رولز رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟