Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:17:58 GMT

چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۰۷۳

چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟

‍‍‍‍‍‍

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دلیل اصلی برگزار نشدن مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

مسعود حمیدی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط برگزاری اردوها و مسابقات این حوزه در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته از رؤسای انجمن‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی دعوت کردیم تا درباره برنامه‌ریزی، رکوردگیری و برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جلسه‌ای که داشتیم، مقرر شد که این افراد برنامه‌های خود را ارائه کنند تا براساس آن، درخواست خود از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش را داشته باشیم.

وی درباره مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور گفت: قرار بود این رقابت‌ها در ماه جاری به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شود، اما پس از بررسی‌هایی که داشتیم، تصمیم گرفتیم مسابقات یادشده برگزار نشود. در واقع خودمان این تصمیم را گرفتیم و دلیلش نیز این بود که افراد زیادی در این رویداد شرکت می‌کردند و ورزشکاران جانباز و معلول نسبت به افراد سالم آسیب‌پذیرتر هستند و شرایط‌شان متفاوت‌تر است.

حمیدی ادامه داد: در صورتی که مجوز لازم را دریافت کنیم، قصد داریم یک رکوردگیری از پارادوومیدانی‌کاران داشته باشیم که تاریخ برگزاری آن 28 شهریور یا 4 مهر ماه خواهد بود. ما برای این رکوردگیری یک حدنصاب در مواد مختلف را اعلام می‌کنیم و افرادی که بتوانند در رکوردگیری‌های استانی به این حدنصاب برسند، از سوی استان‌شان در رکوردگیری اصلی شرکت خواهند کرد. با این شرایط، تعداد افراد شرکت‌کننده نسبت به مسابقات قهرمانی کشور کمتر خواهد بود و شرایط بهداشتی بیشتر از قبل رعایت می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: درباره برگزاری لیگ‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر نیز به دنبال هماهنگی‌های لازم هستیم تا بتوانیم شرایط برگزاری این دو لیگ را فراهم کنیم.

پیام امیدوارکننده پارسونز در فاصله یک سال تا آغاز پارالمپیک 2020 توکیو

 

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی بیشتر بخوانید... گزارش سایت رسمی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از طلای تاریخی زهرا نعمتی ویژه برنامه کمیته ملی پارالمپیک در راستای کمپین «یک‌سال تا آغاز پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو» قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش سایت رسمی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از طلای تاریخی زهرا نعمتی ویژه برنامه کمیته ملی پارالمپیک در راستای کمپین «یک‌سال تا آغاز پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو» واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۳ بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی ۴ پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال ۵ احضار مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال ۶ پیشنهاد ۶۰۰ هزار یورویی اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی ۷ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۸ رسانه فرانسوی: سامان قدوس مناسب فوتبال فرانسه نیست/ خاطر باشگاه آمیا با انتقال او به برنتفورد آسوده می‌شود مهمترین اخبار ورزشی پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال سعادتمند: فاصله ۱۴ امتیازی با قهرمان در شأن استقلال نیست، حق ماست برای فصل بعد تصمیم بگیریم/ ۲ ماه و نیم است منتظر لیست مجیدی هستم بوشیچ: شک دارم باشگاه پرسپولیس بتواند پول برانکو را پرداخت کند! روحانی: از افتخارات قهرمانان استفاده می‌کنند اما پول را به خارجی‌ها می‌دهند مهمترین اخبار تسنیم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم وال‌استریت ژورنال: آمریکا یک سوم نیروهایش را از عراق خارج می‌کند دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم