Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:59:31 GMT

سهام ژاپن با خبر استعفای نخست وزیر شینزو آبه سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۶۰۰

سهام ژاپن با خبر استعفای نخست وزیر شینزو آبه سقوط کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در معاملات روز جمعه، پس از اینکه رسانه‌های محلی ژاپن اعلام کردند نخست‌وزیر این کشور، شینزو آبه، تصمیم دارد به علت بیماری از سمت خود کناره‌گیری کند، سهام ژاپن سقوط کردند.

شاخص نیکی ۲۲۵ در واکنش اولیه به این اخبار ۲ درصد سقوط کرد، اما با جبران بخشی از ضرر خود در انتهای معاملات سقوط خود را به ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۱ درصد رساند.

شاخص گسترده تاپیکس ژاپن هم ۰.۶۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

به دنبال گزارش رسانه‌ها، پس از بسته شدن بازارهای سهام، نخست‌وزیر آبه شخصاً تأیید کرد که برای رسیدگی به بیماری قدیمی خود که دوباره عود کرده از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

این اخبار همچنین باعث تقویت ین ژاپن شد. ین ژاپن که در برابر دلار تا نرخ ۱۰۶.۹۴ واحد پایین آمده بود، در انتها در نرخ ۱۰۵.۵۷ واحد به کار خود پایان داد.

کد خبر 5010767

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام ژاپن بورس شینزو آبه ویروس کرونا قیمت دلار تولید نفت قیمت نفت بورس بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا ایالات متحده امریکا بازار سهام صادرات نفت قیمت سکه بهار آزادی دلار قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است