Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - مائده داودی| حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

خداحافظی پراحساس تیاگو سیلوا با PSG

تیاگو سیلوا مدافع برزیلی که به مدت ۸ فصل در پاری سن ژرمن بازی کرده بود حالا که با جدایی از این تیم در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیاگو سیلوا در اینستاگرام خود نوشت: ” ارزش چیزها به ماندگاری شان نیست بلکه به وجودشان است. به همین خاطر است که لحظات فراموش نشدنی‌، اتفاقات بی نظیر و مردمان منحصربفرد پاریس هرگز از ذهن و دل من پاک نخواهد شد. امروز پایان یک چرخه هشت ساله بود. هشت سال حضور من در PSG. می خواهم از هم تیمی هایم، همه کادر فنی و مدیریت باشگاه، هواداران، خانواده ام، خداوند و دوستانم تشکر کنم. به خاطر همه این سالهای شادی که با هم در شهر نورها گذراندیم. من و همسرم در پاریس لحظاتی بی نظیر را گذراندیم که هرگز فراموش نخواهیم کرد. بچه های ما اینجا بزرگ شدند و ما شهروند فرانسه شدیم. این سالهای زندگی در پاریس همیشه در قلب ما زنده خواهد بود. از همه شما متشکرم”.

توافق یوونتوس با شالکه برسر انتقال مک‌کنی

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» با انتشار گزارشی مدعی شد دو باشگاه بوونتوس و شالکه برسر انتقال وستون مک‌کنی به جمع راه‌راه پوشان تورین با قرارداد قرضی یکساله با قابلیت خرید به توافق رسیده‌اند.

چلسی دفاع لسترسیتی را به خدمت گرفت

باشگاه چلسی با انتشار خبری در سایت رسمی خود خرید «بِن چیلوِل» دفاع چپ انگلیسی لسترسیتی را تأیید کرد. قرارداد بازیکن جدید تیم آبی‌پوش شهر لندن پنج ساله و ارزش آن ۵۰ میلیون پوند اعلام شده است.

آغاز مذاکرات پاری سن ژرمن با مسی

روزنامه آرژانتینی اوله در جدیدترین گزارش خود مدعی است باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن با نزدیکان مسی و مدیریت برنامه‌های او تماس گرفته و مذاکرات با آنها درباره احتمال انتقال ستاره آرژانتینی به پاریس را آغاز کرده است.

تماس اینتر با ویدال بعد از درخواست آنتونیو کونته

جیان لوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی می‌گوید اینترمیلان بار دیگر تلاش برای جذب آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا را آغاز کرده و به درخواست آنتونیو کونته سرمربی این تیم با ایجنت ویدال تماس‌هایی برقرار کرده است.

گفته می‌شود ویدال از چندی پیش موافقت ضمنی خود با انتقال به اینتر را اعلام کرده است.

پدر مسی در شهر منچستر برای مذاکره با سیتی

بر اساس گزارشها خورخه مسی پدر لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی او به این تیم در شهر منچستر به سر می‌برد.

این در حالی است که هنوز مشخص نیست باشگاه بارسلونا به تقاضای مسی چه واکنشی نشان می‌دهد و سیتی در نهایت برای جذب او باید چه مبلغی بپردازد.

ابتلای حداقل 4 نفر از چلسی به کرونا

طبق اعلام سایت گل، حداقل 4 نفر از بازیکنان چلسی کرونا گرفتند و لمپارد نمی‌خواهد هویت این افراد مشخص شود اما به نظر می‌رسد این 4 نفر، تامی ابراهام ، میسون مونت هافبک جوان این تیم ، کریستین پولیسیچ و فیکایو تاموری باشند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن یوونتوس وستون مک‌کنی باشگاه چلسی بِن چیلوِل لیونل مسی اینترمیلان آرتورو ویدال باشگاه منچسترسیتی باشگاه بارسلونا فرانک لمپارد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن یوونتوس باشگاه چلسی لیونل مسی اینترمیلان آرتورو ویدال باشگاه منچسترسیتی باشگاه بارسلونا فرانک لمپارد پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت