Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@10:32:53 GMT

تکذیب انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ توسط هنریکه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۹۹۲

تکذیب انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ توسط هنریکه

‍‍‍‍‍‍

رئیس پیشین باشگاه پورتو پرتغال تلاش خود برای انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Bancada پرتغال، آنتونیو هنریکه مشارکت خود را در برنامه انتقال مهدی طارمی از ریوآوه به اسپورتینگ لیسبون به جای پورتو را رد کرده است.

در چند روز اخیر برخی رسانه‌های ورزشی پرتغال از تلاش آنتونیو هنریکه رئیس پیشین باشگاه پورتو و یک وکیل مشهور برای انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنریکه در این مورد گفت: من هیچ نقشی در انتقال احتمال مهدی طارمی به اسپورتینگ ندارم و خبرهای منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

مهدی طارمی در روزهای آینده برای پیوستن به تیم جدیدش وارد پرتغال می‌شود.

پیشنهاد 600 هزار یورویی اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی بیشتر بخوانید... دیدار طارمی با اسکوچیچ در مرکز ملی فوتبال + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیدار طارمی با اسکوچیچ در مرکز ملی فوتبال + عکس واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد ۳ مسی خواهان ملاقات با مدیران بارسلونا شد/ تقاضای مذاکره برای جلوگیری از جنگ حقوقی ۴ پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال ۵ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۶ کلوپ: امکان ندارد که لیورپول برای خرید مسی اقدام کند/ رفتن او به منچسترسیتی کار ما را سخت می‌کند ۷ معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد/ گریزمان در نوکمپ می‌ماند ۸ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان مهمترین اخبار ورزشی بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد/ گریزمان در نوکمپ می‌ماند چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟ مهمترین اخبار تسنیم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد آمریکا ۴ نفر را به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرد نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم وال‌استریت ژورنال: آمریکا یک سوم نیروهایش را از عراق خارج می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی به اسپورتینگ انتقال مهدی طارمی اسپورتینگ لیسبون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده ستاره بیست و یک ساله والیبال ایران که در دو سال گذشته از بهترین های لیگ برتر بود با عقد قراردادی راهی تیم لوبه یکی از بهترین تیم های حاضر در سوپر لیگای ایتالیا خواهد شد.

پوریا حسین خانزاده که در پست دریافت کننده قدرتی توپ می زند حالا باید برای قرار گیری در ترکیب اصلی تیم لوبه با ستاره هایی همچون الکساندر نیکولوف و ماتیا بوتولو رقابت کند.

لوبه در فصل آینده با تغییرات بسیار زیادی رو به رو خواهد شد که مهمترین آن رفتن لوسیانو دچکو پاسور آرژانتینی از این تیم است. همچنین جیامپائولو مدی جایگزین لورنزو بلنجینی به عنوان سرمربی این تیم شده است. ایوان زایتسف سرشناس که فصل قبل در پست دریافت کننده قدرتی در لوبه بازی می کرد از این تیم جدا شد تا یکی از رقبای پوریا حسین خانزاده در این تیم کم شود.

پوریا حسین خانزاده دومین بازیکن ایرانی تاریخ این تیم است، پیش از او امیر غفور در سال 2020 در این تیم حضور داشت که کرونا حضور او را در این تیم نیمه تمام گذاشت. حالا می‌توان گفت که خانزاده به همراه غفور صاحب تاریخی‌ترین انتقال والیبال ایران خواهند بود.

حسین خانزاده هم اکنون در اردوی تیم ملی والیبال است و خود را برای لیگ ملتهای والیبال آماده می کند تا با درخشش خود ایران را به المپیک برساند. تیم لوبه در این فصل در جایگاه نه چندان خوب پنجم قرار گرفت و این بار امید وار است با ستاره ایرانی خود دوباره به مقام قهرمانی سوپر لیگای ایتالیا برسد. لوبه در فصل آینده باید در کاپ اروپا دومین سطح از مسابقات باشگاهی اروپا بازی کند و در لیگ قهرمانان اروپا غایب بزرگ این تورنمنت است.

از افتخارات لوبه می توان به دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، هفت قهرمانی لیگ، هفت قهرمانی جام حذفی، چهار قهرمانی سوپرکاپ، یک قهرمانی جام باشگاه های جهان و چهار قهرمانی چلنج کاپ اروپا اشاره کرد که نشان می دهد پوریا حسین خانزاده راهی تیمی بزرگ شده است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کند.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال