Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:25:35 GMT

دیدار سفرای ایران و ایتالیا در مسکو

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۱۳۲

دیدار سفرای ایران و ایتالیا در مسکو

‍‍‍‍‍‍

سفرای جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا ضمن دیدار ‌و گفت‌وگو در مسکو بر گسترش همکاری‌ها تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم جلالی و پاسکوآله تراچیانو درباره موضوعات مهم دوجانبه و بین المللی از جمله همکاری های سیاسی و تجاری، مشکلات مقابله با کرونا و برجام را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان در این دیدار به اقدامات غیرقانونی آمریکا و واکنش منفی جامعه جهانی به ویژه کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد به آن اشاره کرد.

جلالی تاکید کرد: بهره مندی از منافع برجام حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است اما متاسفانه از حقوق اقتصادی آن کاملا محروم شده است.

به گزارش ایرنا، تراچیانو سفیر ایتالیا هم عنوان کرد: ایتالیا  از حل مشکلات در چارچوب همکاری ها و ترتیبات چندجانبه حمایت می کند.

جلالی: همکاری‌های نظامی روسیه و ایران به‌سرعت در حال توسعه استتأکید ریابکوف و جلالی بر غیرقانونی بودن تلاش‌های آمریکا علیه ایران

انتهای پیام/

R36447/P/S8,89,95/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ الکاظمی: رابطه ما با ایران باید بر اساس منافع مشترک باشد/ در انتخابات کاندیدا نخواهم شد/ به نیروهای جنگی در عراق نیاز نداریم ۲ آمریکا ۴ نفر را به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرد ۳ جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد ۴ یک رسانه غربی : امارات در حمله پهپادی به آکادمی نظامی در لیبی نقش داشت ۵ دو جنگنده‌ روسی یک بمب‌افکن آمریکایی را بر فراز دریای سیاه رهگیری کردند ۶ عربستان|رژیم سعودی مجبور به توقف حکم اعدام ۳ نوجوان شیعه شد ۷ تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند ۸ پنتاگون رسما مدعی آغاز کاهش تعداد نیروهای آمریکا در عراق شد مهمترین اخبار بین الملل تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند تخت روانچی: یکجانبه‌گرایی آمریکا سازمان ملل را تضعیف می‌کند تقدیر سید حسن نصرالله از مجاهدت و رشادت رزمندگان مقاومت در نبرد با تروریسم تکفیری روند عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی؛ زمان انجام اولین سفر مستقیم از تل‌آویو به ابوظبی مهمترین اخبار تسنیم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد تعداد قربانیان سیل در ایالت سند پاکستان به ۸۰ نفر رسید اعمال شب و روز عاشورا سفر پامپئو به منطقه و آشکارتر شدن جاه طلبی‌های سیاسی آمریکا اتفاقاتی که در تعزیه "شب دهم" افتاد/ چرا "حیدر" و "یاور" کاراکترهای ماندگاری شدند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد

وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.

به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اظهار داشت که ناتو هیچ گونه طرحی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در عربستان سعودی گفت: همانطور که قبلاً اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک ائتلاف دفاعی است که هیچ طرحی در مورد حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت.

در جریان اجلاس ماه جولای سال گذشته رهبران ناتو در ویلنیوس پایتخت لیتوانی، کشور‌های عضو این پیمان، روسیه را جدی‌ترین تهدید برای امنیت بین‌الملل خطاب کردند و اولین طرح دفاعی این ائتلاف در مقابل مسکو را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ادعا‌های غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگی علیه ناتو وارد شود را یک هذیان خواند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک