Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک...»

تاسوعا، مقدمه جانفشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سیدالشهدا (علیه السلام) است.

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند؛ آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان، در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله وظیفه خویش می‌دانم تا از مردم عزادار و مؤمن استان خراسان جنوبی به ویژه جوانان و نوجوانان که با حضور باشکوه خود، عشق به سیدالشهدا و راه و رسم حق طلبی را متجلی می‌سازند و همچنین هیأت‌های محترم عزاداری که مروّج فرهنگ عاشورایی و آزادگی هستند، قدردانی نمایم و از این که با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در پیروی همگان از مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در تامین سلامت عزاداران حسینی، همراهی و مساعدت نمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید

برگزاری عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در سه نقطه شهر بیرجند

اینجانب در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار و متدین استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم همواره رهرو آن امام همام در راستی و دینداری باشیم؛ ان شاءالله.

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم محرم 99 خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی