Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و با هدف تعادل‌بخشی میان حفظ سلامت شهروندان و برگزاری مناسک سوگواری ماه محرم، تلاش‌های زیادی از سوی بانیان مراسم عزاداری‌های امسال در جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین زمینه پویش نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و انسان‌دوستانه‌ای بود که مدتی است در کشور به جریان افتاده است و طی آن مردم اخلاق‌مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می‌کنند. حال با توجه به اینکه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به سر می‌بریم و ضرورت دارد که مسائل بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنیم، از تمام محبان امام حسین (ع) درخواست می‌کنیم با مشارکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع ماسک را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان‌دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

لاری گفت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار خواهد بود. ضمن عرض تسلیت مجدد ایام سوگواری امام حسین (ع) به مردم شریف ایران، از کلیه عاشقان و شیفتگان آن حضرت خواهش می‌کنیم که تمام همت و تلاش خود را در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به کار گیرند تا شاهد برپایی محرمی عاری از هرگونه آفت بیماری و سرشار از شور و شعور حسینی در تمام کشور باشیم.
 

کد خبر 544558 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران ماه محرم ماسک - سلامت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران ماه محرم ماسک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با بروز بیماری‌های قلبی
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان