Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فرد روز گذشته با انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی سخنان توهین آمیزی را نسبت به مردم مازندران و شهرستان کلاردشت کرده بود که باعث  برانگیخته شدن افکار عمومی منطقه شد.

رحمت الله ابراهیمی ورکیانی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از اعلام گزارش پلیس اطلاعات و امنیت منطقه در ارتباط با هتاکی یک مرد در فضای مجازی بلافاصله دستور لازم برای شناسایی و بازداشت این متهم از سوی دستگاه قضا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس آخرین خبرها متهم " م - ج " که ساکن استان تهران است ، خود را به پلیس فتای شهر تهران معرفی کرد و هم اکنون در بازداشت این نیرو بسر می برد.

رییس حوزه قضایی بخش مرزن آباد چالوس تصریح کرد: برای رسیدگی به جرم این متهم باید این فرد هتاک به مردم مازندران به حوزه قضایی وقوع جرم منتقل یابد.

ابراهیمی ورکیانی گف: دستگاه قضایی کشور نه تنها با افراد هنجار شکن بلکه با کسانیکه به اعتقادات فرهنگی و دینی مردم توهین کنند طبق قانون برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت هم  عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این جرم در روستای ' کویتر ' در  حوزه قضایی بخش مرزن آباد رخ داد به همین خاطر در همان ساعت اولیه پس از انتشار این کلیپ موضوع در دستور کار دستگاه قضایی منطقه قرار گرفت.

علی فلاح افزود:‌ به دنبال این حادثه با پی گیری های انجام شده  خودروی این فرد هتاک هم شب گذشته در شهرستان کلاردشت کشف و توقیف شد.

  

برچسب‌ها نوشهر مرزن آباد قوه قضاییه کلاردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مرزن آباد قوه قضاییه کلاردشت نوشهر مرزن آباد قوه قضاییه کلاردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر

طرفداری نوشت: توهین به زنان پرسپولیسی برای لیدر سپاهان گران تمام شد. روز گذشته یکی از لیدر‌های مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

 

نهاد‌های امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس