Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا سرهنگ  کاووس محمدی شنبه اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه نیروی انتظامی با بالگرد اقدام به نابود کردن بوته های ماری جوانا در منطقه  کوهمره سرخی شیراز کرده و این کار منجر به آتش سوزی جنگل ها و تخریب منابع طبیعی شده ، بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که هیچ بالگرد یا مأموری برای امحای بوته های ماری جوانا به آن منطقه اعزام نشده است.

محمدی اضافه کرد : این خبر مبنی بر وجود ماری جوانا و آتش سوزی با این موضوع در آن منطقه یک شایعه است که تکذیب می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود :  فرد انتشار دهنده این کلیپ توسط پلیس فتا شناسایی شده و دستگیری وی با هماهنگی مقام قضایی در دست اقدام است ضمن اینکه با شایعه سازان در فضای مجازی برخورد قانونی می شود.

برچسب‌ها آتش سوزی ماری جوانا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز محمدی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی ماری جوانا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز محمدی فارس آتش سوزی ماری جوانا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز محمدی فارس ماری جوانا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا به زودی تمدید قرارداد کاپیتان کهنه‌کار خود را اعلام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ تصمیم باشگاه بارسلونا برای حفظ کاپیتان سرخیو روبرتو قطعی شده است و قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کاتالان این احتمال وجود دارد که خبر تمدید قرارداد روبرتو حتی پیش از پایان فصل جاری اعلام شود. مهمترین دلیل بارسلونا برای انجام این کار، رضایت کادر فنی و همین‌طور دکو مدیر ورزشی باشگاه، از عملکرد بازیکن 32 ساله اسپانیایی در ماه‌های اخیر و تأثیر مثبت او روی رختکن تیم به عنوان یک رهبر بوده است. در همین حال تصمیم ژاوی هرناندس برای ماندن در کادر فنی بارسلونا برای یک فصل دیگر هم روبرتو را بیش از پیش برای ادامه دادن به کارش در کاتالونیا متقاعد کرده است.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

او در این خصوص به اسپورت گفت: همه ما تا پای جای حامی کادر فنی هستیم. رابطه میان بازیکنان و اعضای کادر فنی در رختکن بسیار خوب است. همگی داریم خوب کار می‌کنیم و به نظرم ماندن ژاوی بهترین گزینه بود. متأسفانه امسال جام نبردیم اما فکر می‌کنم با ادامه کار ژاوی و تیمی که داریم، فصل آینده بتوانیم برای بردن همه جام‌ها تلاش کنیم.

در تمدید قرارداد سرخی روبرتو مسئله پول مطرح نبوده است - مانند دیگر قراردادهایی که اخیراً تمدید شد - و یکی از دلایل اصلی که روبرتو را به ماندن متقاعد کرد، بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نوکمپ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. او پیش از این برای بازی در MLS ابراز علاقه کرده و به نظر می‌رسد که صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، او در پایان فصل آینده راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس