Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:08:10 GMT

چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۵۵۷۸

چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما

‍‍‍‍‍‍

باشگاه چلسی قصد دارد دروازه‌بان اسپانیایی‌اش را با دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان معاوضه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت انگلیسی «فوتبال اینسایدر» گزارش داد باشگاه چلسی به دنبال معاوضه کِپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی‌اش با جان‌لوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیایی روسونری است که هنوز حتی مذاکره‌ای با باشگاه میلان برای تمدید قراردادش نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نمایندگان باشگاه چلسی در حال مذاکره بر سر انتقال دوناروما به استمفوردبریج هستند و برای این کار حاضر هستند کپای 26 ساله را به میلانی‌ها واگذار کنند و در کنارش هم رقمی را بپردازند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های دوناروما اخیراً اعلام کرده است هنوز مذاکره‌ای با میلان بر سر تمدید قرارداد این دروازه‌بان 21 ساله نداشته‌اند. دلیل این موضوع هم آن است که مدیران باشگاه میلان در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ گذاشته‌اند. پس از تمدید قرارداد ایبرا، مدیران باشگاه میلان قصد دارند روی دوناروما تمرکز کنند و در صورتی که نتوانند قرارداد او را تمدید کنند، حاضر نیستند وی را یک سال بعد به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.  

تیاگو سیلوا رسماً به چلسی پیوستچلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت

کِپا آریسابالاگا در تابستان 2018 در ازای 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست و تبدیل به گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان شد، اما به خاطر اشتباهاتی که در این تیم داشته، اخیراً جایگاه ثابتش را در تیم تحت هدایت فرانک لمپارد از دست داده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوناروما میلان چلسی بیشتر بخوانید... زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند واژه های کاربردی مرتبط دوناروما میلان چلسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن ۳ لیونل مسی به کروزیرو پیوست! + عکس ۴ استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم ۵ تکذیب انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ توسط هنریکه ۶ ایموبیله در لیست خرید بارسلونا ۷ امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۸ تسلیت باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به دنبال درگذشت سرژیک تیموریان مهمترین اخبار ورزشی فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال مهمترین اخبار تسنیم امشب فریاد "لبیک یا حسین" در آسمان ایران طنین‌انداز می‌شود گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی خوش‌خدمتی جدید به اشغالگران فلسطین؛ حکومت امارات قانون تحریم اسرائیل را لغو کرد اجتماع زنان عاشورایی در میدان امام حسین(ع) پخش مستند یار کربلایی "حاج قاسم" از تلویزیون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوناروما میلان چلسی دوناروما میلان چلسی تمدید قرارداد دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس ۹۰ جزیره دارد که ۳۴ جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آن‌ها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می‌شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

به گزارش ایسنا، سردار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۱۱ اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد: ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ‌ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت‌های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه‌ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.

سردار راستی همچنین تصریح کرد: اشراف کامل هوایی، سطحی و زیرسطحی در خلیج فارس برقرار است و دوران گردن کشی گذشته برای ملت ایران طی شده است و این حوزه تمدنی متعلق به کشور‌های پیرامونی آن است و نباید اجازه دهند که مستکبران در این منطقه به بهانه‌های واهی جولان دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه با طرح این نکته که اقتدار و عظمت ملت ایران به حدی رسیده که دشمنان به دنبال ائتلاف سازی برای مهار این قدرت روز افزون هستند، خاطرنشان کرد: در همین مسیر ائتلاف سازی نیز شاهد شکست مفتضحانه دشمنان هستیم.

وی گفت: خلیج فارس، دریای صلح و دوستی و برادری است و این کانون انرژی در جهان نباید عرصه دخالت برخی بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشور‌های منطقه شود. این دریای گسترده، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را در کشور‌های پیرامونی خود جای داده و لذا اهمیت این منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار راستی با تقدیر از نخبگان و نوآوران کشورمان و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات خلیج فارس، این تلاش‌های ارزشمند را گامی در مسیر استقلال و عزت ایران اسلامی برشمرد و از بانیان این جشنواره قدردانی و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه نیز در سایه همکاری همدلانه با نخبگان و دانشگاهیان و مبتکران کشورمان در عرصه‌های مختلف، توانسته به سطح برتری از بازدارندگی در صیانت از منافع ملی کشورمان دست یابد و تداوم این راه نیز با بر همین پایه استوار است.

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس متعلق به همه ملت ایران و بستری امن برای همه ملت‌های منطقه است که می‌بایست با هم از آن بهره برده و خود، تعیین کننده موضوعات و مولفه‌های آن باشند.

دیگر خبرها

  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد