Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:55:00 GMT

واکنش ژابی آلونسو به اخبار جدایی مسی از بارسا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۶۰۲۲

واکنش ژابی آلونسو به اخبار جدایی مسی از بارسا

ستاره سابق رئال و بایرن معتقد است باید تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا را درک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احتمالاً کمتر کسی گمان می‌کرد که روزی بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا و البته اصرار این فوق ستاره آرژانتینی برای رخ دادن چنین اتفاقی به تیتر اول تمام رسانه های دنیا تبدیل شود اما حالا این اتفاق رخ داده و به نظر می رسد که مسی قصد دارد هر طور که شده بلوگرانا را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعید به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا و مشخصا رئیس جوزپ بارتومئو به این سادگی‌ها راضی به جدایی لیونل مسی شوند. همانطور که روز گذشته گفته شد بارسلونا به لئو مسی اعلام کرده که تنها در صورت دریافت بند فسخ 700 میلیون یورویی او راضی به جدایی اش خواهد شد اما با این حال به نظر می‌رسد که تصمیم ستاره آرژانتینی نیز برای جدایی بسیار جدی است.

 

 

 

 

ژابی آلونسو هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که بین سال های 2009 تا 2014 بازیکن رئال بود و سپس سه فصل برای بایرن به میدان رفت و از فوتبال خداحافظی کرد، در واکشن به اخبار جدایی مسی به "Süddeutsche Zeitung" گفت:« به نظر می رسد مسی حالا یک چیز متفاوت می خواهد. فضایی جدید برای فوتبال برای اینکه یک بار دیگر خوشحالی و شادی را تجربه کند. همه چیز حکایت از این دارد که او دیگر نمی خواهد برای بارسا بازی کند.

من ارتباط خاصی با لیونل مسی ندارم و اطلاعاتم از اخبار رسانه هاست ولی معتقدم باید تصمیم او را درک کرد. تا همین هفته گذشته جدایی مسی غیر قابل تصور بود ولی روزی که او پیراهن باشگاهی غیر از بارسا را به تن کند، همه آن را باور خواهیم کرد.»

 

ژابی در مورد برتری 8-2 بایرن بر بارسا در لیگ قهرمانان گفت:« تصور رقم خوردن چنین نتیجه ای در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دشوار است. سوای برتری فاحش در نتیجه باید بگویم که بایرن از لحاظ شکل فوتبال نیز خیلی خیلی بهتر از بارسلونا بود.»

 

بایرن مونیخ بارسلونا لیونل مسی ژابی آلونسو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا لیونل مسی ژابی آلونسو نظر می رسد لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

در حال حاضر بایرن مونیخ دو گزینه را برای جانشینی توخل در نظر دارد؛ خولن لوپتگی و اریک تن هاخ.

طرفداری | اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد به لیست گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ راه یافته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، در چند هفته گذشته، مذاکراتی بین بایرن مونیخ و مدیربرنامه‌های تن‌ هاخ در خصوص تمایل او به تصاحب نیمکت سرمربیگری باواریایی‌ها انجام شده است. با این حال، تاکنون هیچ گفتگوی مستقیمی بین دو طرف صورت نگرفته است. اریک تن ‌هاخ در حال حاضر متعهد به انجام وظایف خود در منچستریونایتد است و قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

با این وجود، گزارش‌ها حاکی از آن است که او در صورت ترک منچستریونایتد، از قبول پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ استقبال خواهد کرد و آماده جانشینی توماس توخل در این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی توماس توخل است و تن‌ هاخ و خولن لوپتگی از جمله گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

گفتنی است اریک تن هاخ سابقه حضور در بایرن مونیخ را دارد و او از سال 2013 تا 2015 سرمربی تیم دوم این باشگاه بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!