Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@14:08:07 GMT

آغاز تنیس اپن آمریکا با یک لشگر غایب سرشناس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۶۴۶۴

آغاز تنیس اپن آمریکا با یک لشگر غایب سرشناس

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت های تنیس آزاد آمریکا در حالی از دو روز دیگر شروع می‌شود که خیلی از تنیسورها به دلیل مصدومیت و البته به دلیل کرونا در این رقابت ها حاضر نیستند. از جمله رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی، راجر فدرر برنده ۵ بار، گائل مونفیلس و استانیسلاس واورینکا قهرمان ۲۰۱۶.

فدرر و آندریسکو آسیب دیدگی زانو داشتند اما دیگران به دلیل نگرانی در مورد سفر در این رقابت ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش زنان نفر شماره ۱ اشلیه بارتی، نفر شماره ۲ سیمونا هالپ، مدافع عنوان قهرمانی بینانکا آندروسکو ، الینا سویتولینا ، کیکی برتنس و بلیندا بنسیچ غایب خواهند بود.

بدون حضور هیچ مدافع عنوان قهرمانی، این فرصت برای دیگران برای کسب اولین عنوان گرند اسلم خود ایجاد می شود، مانند کارولینا پلیسکوا و دومینیک تیم. یا برای جوکوویچ و سوفیا کنین برای دومین قهرمانی پیاپی خود در گرنداسلم ها. یا اینکه سرنا ویلیامز سرانجام به رکورد ۲۴ گرند اسلم مارگارت کورت برسد. همچنین با تعداد بازیکنان کمتر، در این مسابقات فقط از ۱۳ زمین از ۱۸ زمین موجود استفاده می شود.

قابل توجه ترین حذف این رقابت ها تقریباً ۷۵۰،۰۰۰ تماشاگر از سراسر جهان است که برای جستجوی بهترین مسابقات یا بازیکنان مورد علاقه خود پیش از این در سالهای قبل در زمین های مختلف حضور داشتند اما امسال مسابقات بدون تماشاگر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا تنیس اپن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید