Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد کلیات برنامه‌های پیش روی این تشکل را تشریح کرد.

آقایی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به لطف الهی و همت خواهران و برادران بسیجی طی چند سال اخیر، حرکت جدی و رو به جلویی شروع شده که می‌بایست این حرکت تقویت و شتاب بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در چند سال اخیر سازمان بسیج دانشجویی رویکرد منسجم و نظام مندی در پیاده سازی منویات و منظومه فکری امامین انقلاب شروع کرده که خروجی آن طرح اعتلای بسیج دانشجویی است که طرحی جامع و علمی می‌باشد و زحمات زیادی برای آن انجام شده است و بنا داریم با جدیت این طرح ارزشمند را محور اصلی فعالیت‌های تشکیلات قرار دهیم و در اولین گام بنا هست شورای تحول و اعتلای بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تشکیل، تا به شکل بومی این طرح را بررسی کرده و برای اجرایی شدن زمینه سازی لازم صورت پذیرد.

آقایی زاده گفت:رویکرد اصلی تشکیلات در سال تحصیلی جاری کادرسازی و نقش آفرینی تخصصی می‌باشد که تا به حال اقدامات زیادی انجام شده و موفقیت‌های درخشانی به دست آمده است.

وی افزود: تشکیل هسته‌های تخصصی در زمینه خصوصی سازی، جمعیت و سقط جنین، جبهه مقاومت و... از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است و قرار هست این فعالیت‌ها توسعه بیشتری پیدا کند.

آقایی زاده گفت: در دوره تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های این مجموعه با جدیت ادامه پیدا کرده و توانسته ایم خود را با این شرایط منطبق کرده و این معظل و تهدید ایجاد شده را به فرصتی برای مجموعه تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه ریزی هدفمند، کلان و بلند مدت دچار خلا‌هایی بوده ایم افزود: از تعطیلی دانشگاه‌ها استفاده کرده و نشست‌های مستمر و تخصصی با حضور برخی صاحب نظران و اعضا در حوزه آسیب شناسی، برنامه ریزی کلان و بلند مدت در حوزه‌های مختلف این تشکل داشته که ثمرات درخشانی در آینده ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: یکی از محور‌های این نشست‌ها تدوین سیر جامع رشد و کادر سازی است که این باعث شتاب و رشد هدفمند تشکیلات در این حوزه خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بسیج دانشجویی، راه اندازی مجمع ادوار بسیج دانشجویی و استفاده از ظرفیت و توان فارغ التحصیلان بسیجی است که مورد غفلت واقع شده است.

آقایی زاده گفت: تا کنون چندین نشست با مسئولین قبلی وادوار در این زمینه داشته ایم که بعد از رسیدن به جمع بندی، تدوین و تصویب اساسنامه، مجمع ادوار با جدیت شروع به کار خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد، فعالیت‌های درخشانی در حوزه اردو‌های جهادی در سطح کشور داشته و خدمات زیادی ارائه کرده، افزود: پیش بینی شده تا این فعالیت‌ها تقویت و همانند گروه‌های جهادی شهید کاظمی آشتیانی و شهید شکری این مجموعه که در حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی به شکل تخصصی ارائه خدمت کرده و در کشور سرآمد هستند، سایر گروه‌های جهادی مجموعه نیز جهت گیری تخصصی پیدا کرده و توسعه پیدا کنند.

وی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در حوزه جهادی، مسائل فرهنگی و علمی است که بنا داریم به شکل جدی و تخصصی جهت خدمت رسانی به فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در این زمینه‌ها اقدامات تخصصی، بلند مدت و جدی انجام دهیم.

آقایی زاده از برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی شهید اسداللهی با هدف انسجام تشکیلاتی، رشد و ارتقای فکری و معرفتی اعضای بسیج دانشجویی طی هفته‌های آتی خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آقایی بسیج دانشجویی دوره آموزشی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد آقایی زاده فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است