Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:49:06 GMT

دروازه کربلا سوگوار ماتم حسینی در شب عاشورا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۷۰۹۸

دروازه کربلا سوگوار ماتم حسینی در شب عاشورا

استان کرمانشاه در شب عاشورای حسینی غرق در عزا و ماتم است و آیین های عزاداری در جای جای این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،‌ در شب عاشورای حسینی ساکنان سینه ستبر ایران اسلامی در جای جای استان سوگوار سید و سالار شهیدان هستند.

عزاداری های امسال در سایه شیوع کرونا در فضای مجازی و حقیقی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان دروازه کربلا که عشق و ارادتشان به امام حسین(ع) مثال زدنی است؛ در شب عاشورا سوگوار ماتم حسینی هستند و عشق و ارادات خود را به ساحت مقدس امام حسین و اهل بیت (ع) نشان می دهند.

استانی که از دیرباز افتخار میزبانی از زوار اباعبدالله حسین(ع) را در کارنامه دارد در شب عاشورای حسینی حال و هوایی دیگر دارد و مردم این دیار نشان دادند شور حسینی خاموشی ندارد و در هر شرایطی که باشد حسینی هستند و عزاداری سید و سالار شهیدان تعطیلی ندارد.

هیئت ها، تکایا، حسینه ها ، حیاط مدارس و ورزشگاه هایی که از قبل اعلام شده است، میزبان عزاداران حسینی هستند و آیین های عزاداری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب عاشورا عزاداری محرم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم

نماهنگ دلنشین کربلایی جواد مقدم بمناسبت شب زیارتی امام حسین علیه السلام را ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم