Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کامیاران، حاج ماموستا شیخ محسن حسینی با یادآوری اهمیت توجه به قیام عاشورا و شهادت امام حسین (ع) گفت: علمای اهل سنت به زیبایی و به درستی، محبت به اهل بیت و ائمه را در بیانات خود تبیین کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه قیام امام حسین (ع)، گفت: بسیاری از بزرگان اهل سنت، مطالعه در زندگی و سیره امام حسین (ع) و حرکت در مسیر آزادی خواهی وی را رحمت و سرفرازی می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا حسینی افزود: امام محمد غزالی (رض) هم به عنوان عارف بزرگ اهل سنت به صورت ویژه ای در نوشته‌های خود، نقش امام حسین (ع) در گسترش دین مبین اسلام را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه قیام عاشورا ایستادگی در برابر ظلم بود، اظهار کرد: درس آزادگی امام حسین (ع) در بسیاری از مکتب‌های دینی دنیا نیز مورد توجه است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین حقیقت عاشورا برای همه بشریت به ویژه جوامع اسلامی، گفت: مظلومیت شهدای کربلا بر کسی پوشیده نیست و باید به صورت ویژه تشریح آن برای نسل جوان دنبال شود.

وی در پایان، شهادت امام حسین (ع) را به همه مردم شیعه و سنی و کسانی که رهروان راه آن حضرت هستند تسلیت گفت و بر الگو گرفتن همه بزرگان دین مبین اسلام به ویژه ائمه تاکید کرد.

کد خبر 5011016

منبع: مهر

کلیدواژه: قیام عاشورا کامیاران محرم 99 محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین شهرکرد قزوین امام حسین اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن اعلام شد.

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن مشخص شد.

ترکیب آبی ها به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود