Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:30:25 GMT

نماز ظهر عاشورا در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۷۹۰۹

نماز ظهر عاشورا در اردبیل برگزار می‌شود

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز یکشنبه که مقارن است با عاشورای حسینی، نماز ظهر عاشورا به صورت رسمی در محل شهیدگاه اردبیل به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اقامه می‌شود.

وی افزود: در مساجد پیرامون مثل مسجد هاشمیه، امامزاده سید عبدالعزیز (ع) نیار و امامزاده سید صدرالدین اردبیل نیز نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هماهنگی برنامه‌های مصلای اردبیل تصریح کرد: از نمازگزاران گرامی خواستاریم به دلیل برنامه ریزی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی زودتر از زمان مقرر در محل اقامه نماز حاضر شوند تا تمهیدات لازم انجام شود.

علامتی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل اقامه نماز برنامه ریزی و تدارک دیده شده اما نمازگزاران حتماً باید به همراه خود مهر، سجاده و ماسک داشته باشند.

مسئول هماهنگی برنامه‌های مصلای اردبیل از برگزاری برنامه مذهبی و مداحی در بین الصلاتین نماز ظهر عاشورا خبر داد و گفت: طی روز گذشته حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی کشور که سخنران تجمع بزرگ اردبیلیان در تاسوعای حسینی بود از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عزاداران قدردانی کرده و رضایت کامل داشتند و ما نیز به نوبه خود از تمامی مردم که به صورت باشکوه در این مراسم حضور یافتند کمال قدردانی و تشکر را داریم چرا که تبلور شور و شعور حسینی را در عزاداری‌ها به وضوح شاهد بودیم.

کد خبر 5011202

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز ظهر عاشورا اردبیل پروتکل های بهداشتی سازمان تبلیغات اسلامی محرم 99 محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین شهرکرد قزوین نماز ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک