Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:47:10 GMT

جزئیات طرح «امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۴۶۷

جزئیات طرح «امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از راه‌اندازی طرح امداد الکترونیک در سال جاری خبر داد و گفت: در این سامانه همه خدمات ارائه شده به مددجویان به طور شفاف مشخص خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در پاسخ به این پرسش که «امداد الکترونیک چه اموری را تحت پوشش قرار می‌دهد؟»، اظهار کرد: هدف از این موضوع شفافیت فعالیت و ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در فضای نرم‌افزاری است تا تمامی خدمات کمیته امداد و درآمدهای کسب شده به صورت شفاف در اختیار و نظر مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انواع خدمات در ابعاد مختلف چه امور مالی و چه نوع خدماتی که به مدد جویان ارائه می‌کنیم شفاف شده و در این سامانه ثبت خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، تصریح کرد: برای نمونه فردی که برای تهیه جهیزیه به کمیته امداد مراجعه کرد، بعد از چند ماه دیگر خدمت دیگری را در خواست کرد؛ همه این خدمات ارائه شده به مددجو و وضعیت آن مشخص شود تا بررسی کنیم که آیا باید مادام‌العمر مستمری دریافت کند یا این فرد توانمند شده و باید از تحت پوشش خارج شود.

به گزارش فارس، صباغیان خاطرنشان کرد: همه مسائل در این سامانه شفاف می‌شود و به بیان دیگر نوعی درگاهی شیشه‌ای ایجاد خواهد شد؛ این سامانه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 441496

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خدمات کمک به مددجویان توانمندسازی مددجویان خدمات الکترونیک دولت الکترونیک شفافیت درآمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد