Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:32:28 GMT

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها نمایش شور و شعور حسینی است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۸۷۴

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها نمایش شور و شعور حسینی است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره با اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها نمایش شور و شعور حسینی است، گفت: مردم در این روز‌ها در برپایی عزای امام حسین (ع)، همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تشریح فلسفه عاشورا اظهار کرد: امام حسین(ع) برای احیای دین جدش و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فلسفه قیام عاشورا چیزی جز امر به معروف و نهی از منکر نیست، گفت: همه کجی‌ها و امور با امر به معروف و نهی از منکر مستقیم می‌شود و قیام امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین(ع) با قیام خویش درس آزادگی و جوانمردی را به یادگار گذاشت و لحظه لحظه واقعه کربلا، درس شهامت و ایثار و فداکاری، ایمان و اعتقاد و اخلاص بود.

 وی تصریح کرد: تمامی مسلمانان باید با درس گرفتن از واقعه عاشورا به تکلیف خود عمل و درس‌های واقعه کربلا را در زندگانی خود پیاده کنند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: "حفظ دین" مهمترین پیام امام حسین(ع) به شیعیان در نهضت عاشوراستامام جمعه اهل‌سنت کامیاران در گفت‌وگو با تسنیم: حقیقت و فلسفه قیام عاشورا برای نسل جوان تبیین شود

شبستری با اشاره با اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها نمایش شور و شعور حسینی است، گفت: مردم در این روز‌ها در برپایی عزای امام حسین (ع)، همه پروتکل‌های بهداشتی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را باید رعایت کنند تا به دنیا بفهمانند که همراه شور حسینی، شعور حسینی نیز دارند.

وی از «هیهات من الذله» به عنوان پیام جاودانه عاشورا یاد کرد و گفت: باید نگاه خود را نسبت به عاشورا قوی کرده و درک خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ 7548/ی

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... نویسنده عمانی: پرچم نهضت امام حسین(ع) تا روز قیامت در اهتزاز خواهد ماند با کاروان حسینی تا اربعین| "نور" به مسلخ رفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نویسنده عمانی: پرچم نهضت امام حسین(ع) تا روز قیامت در اهتزاز خواهد ماند با کاروان حسینی تا اربعین| "نور" به مسلخ رفت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۳ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۴ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۵ طنین لبیک "یا حسین(ع)" مردم قم همزمان با سراسر کشور ۶ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۷ فرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم ۸ شهید مدافع سلامت «دکتر کیانفر»؛ متخصصی که عاشق حضرت عباس(ع) بود/ خواهش مادر شهید از مردم برای مراقبت از خود+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم عضو کمیسیون امور داخلی مجلس: ناتوانی دولت در حل مشکلات اقتصادی؛ اثرات طرح گشایش اقتصادی کوتاه‌مدت است حرم رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را با جدیت رعایت می‌کنند آیت‌الله حسینی‌بوشهری: "حفظ دین" مهمترین پیام امام حسین(ع) به شیعیان در نهضت عاشوراست مهمترین اخبار تسنیم تلاش آمریکا برای دزدی ۱.۷ میلیارد دلار دارایی ایران در اروپا/ بانک مرکزی: پیگیری‌ حقوقی لازم برای آزادسازی وجوه در دست اقدام است حرم رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را با جدیت رعایت می‌کنند نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم بازخوانی اسرارآمیزترین پرونده جهان اسلام؛ چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر تدبیرهای مبارزاتی امام حسین(ع) در روز عاشورا/ چرا حضرت اباعبدالله(ع) یاران خود را تک‌به‌تک به میدان می‌فرستادند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی امر به معروف و نهی از منکر نمایش شور و شعور حسینی امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: آغاز این طرح امیدهایی را در جامعه به خصوص در بین متدینین ایجاد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نهادی با سابقه در حوزه علمیه است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف جامعه دغدغه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بوده تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود و موجب ایجاد تحولی در کشور و همچنین جهان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است.

وی خطاب به سردار رادان گفت: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در عرصه های مختلف مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشور ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و نهادینه سازی بی حجابی در جامعه است افزود: حیازدایی نیز مرحله جدیدی از طراحی دشمنان در این عرصه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: طرح نور باید با رعایت ظرافت و مراقبت های لازم اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است.

کد خبر 6089397

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی