Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان آمریکایی اظهار کردند: یافته‌های به دست آمده نشان داد شیر مادر به خودی خود نمی‌تواند منبعی از آلودگی برای نوزاد باشد.

به گزارش گروه روی خط‌ رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد: بیماری کووید-۱۹ از طریق شیر مادر منتقل نمی‌شود. محققان اظهار کردند: نتایج بررسی‌ها حاکی از آن است که مادران شیرده کروناویروس جدید را از طریق شیر به نوزادشان منتقل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از طریق تغذیه با شیر مادر گزارش نشده، اما همچنان پرسش‌هایی در این زمینه مطرح است.

در این بررسی محققان به آزمایش روی ۶۴ نمونه شیر مادر جمع آوری شده از ۱۸ زن در سراسر ایالات متحده که به کروناویروس جدید آلوده بودند، پرداختند.

به گفته محققان، یکی از نمونه‌های شیر مادر به کروناویروس آلوده بود، اما آزمایشات بعدی نشان داد این ویروس قابلیت تکثیر ندارد بنابراین نمی‌تواند نوزاد را آلوده کند.

محققان آمریکایی اظهار کردند: یافته‌های به دست آمده نشان داد شیر مادر به خودی خود نمی‌تواند منبعی از آلودگی برای نوزاد باشد.

به گزارش هلث دی نیوز، برای پیشگیری از انتقال ویروس در زمان شیردهی استفاده از ماسک و شست وشوی دست‌ها توصیه می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا انتقال کرونا شیرمادر شیر مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی