Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@07:15:24 GMT

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در تهرانسر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۴۱۵

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در تهرانسر

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمود مالمیر" اظهار داشت : با دریافت چند گزارش و شکایت مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو، تیم های مختلفی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر برای بررسی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری با مراجعه به محل های سرقت به دست آوردند سرقت ها توسط یک سارق انجام می شده است، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی و پالایش های اطلاعاتی ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده بلوار اصلی تهرانسر شناسایی کنند و نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی به نشانی سارق اعزام شدند، تصریح کرد : ماموران اعزامی ضمن مراقبت های ویژه پلیسی موفق شدند روز گذشته، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی لوازم خودرو سرقتی از قبیل: 15 چراغ عقب خودرو، 3 چراغ جلو خودرو، 4 پنل ضبط، 5 باند خودرو و 3 حلقه لاستیک و یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ سرقتی بدون رینگ کشف کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم به همراه 31 قلم اموال سرقتی به کلانتری تهرانسر انتقال یافت و در کلانتری به 20 فقره سرقت در محدوده خیابان غرب تهران اعتراف کرد.

کلانتر تهرانسر تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا اخبار حوادث خودرو سرقت سارق تهران غرب تهران فیلم عکس دختر جوان اندونزی پسر ویدئو زمین پدر کانادا ماموران کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد